  • 1. Data: 2006-08-14 14:11:41
    Temat: kasa fiskalna - zmiana przepisów od września?
    Od: "aaa" <b...@o...pl>

    Witam

    Kiedyś w czerwcu czytałem w gazecie prawnej że szykuje sie zmiana przepisów
    dot wprowadzenia kas fiskalnych. Dokładnie pisano, że w przypadku sprzedaży:
    telefonów komórkowych, TV i innych urzadzeń elektronicznych a także płyt CD
    i kaset magnetofonowych trzeba ewidencjonować je na kasie bez względu na
    obrót (wchodziło sie na kasę asortymentem sprzedaży)... Wie ktoś czy
    przeszła ta ustawa? Bo u mnie w US sami nie wiedzieli, latali, pytali sie i
    w końcu powiedzieli że cyt" jak pan wprowadzi kase to nic złego sie nie
    stanie"... Z kolei w US w innym miescie mówli że nie trzeba mieć kas, bo nic
    sie nie zmieniło...
    Sam juz nie wiem jak to jest :(

    pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2006-08-14 14:23:04
    Temat: Re: kasa fiskalna - zmiana przepisów od września?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    aaa wrote:

> [...]
    > US w innym miescie mówli że nie trzeba mieć kas, bo nic sie nie
    > zmieniło... Sam juz nie wiem jak to jest :(

    Rozporządzenie Ministra Finansów) z dnia 28 marca 2006 r. w sprawie kas
    rejestrujących (Dz. U. Nr 51 z 29.03.2006 r. poz. 375 i Nr 60 poz. 431
    - sprostowanie błędu)

    A więc przeszło i od 1 września będą kasy