  • 1. Data: 2006-08-23 12:50:44
    Temat: kasa fiskalna a dw punkty sprzedaży
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl>

    Posiadam 2 punkty sprzedaży, nie mam kasy fiskalnej a zgodnie z ustwą od
    01-09-06 mam mieć :( Pytanbie czy od razu muszę mieć kase w dwóch punktach
    czy wystarczy tylko w jednym a za miesiąc lub 2 w drugim ?

    --
    Krzysiek M.

  • 2. Data: 2006-08-23 13:16:38
    Temat: Re: kasa fiskalna a dw punkty sprzedaży
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> napisał w
    wiadomości news:echje7$4r7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Posiadam 2 punkty sprzedaży, nie mam kasy fiskalnej a zgodnie z ustwą od
    > 01-09-06 mam mieć :( Pytanbie czy od razu muszę mieć kase w dwóch punktach
    > czy wystarczy tylko w jednym a za miesiąc lub 2 w drugim ?

    od 01.09 jedna sztuka i od 01.10 druga, ale do US zglos
    od razu 2 kasy - w sensie ze bedziesz potrzebowal dwie
    zeby skorzystac z odliczen

    Darek

  • 3. Data: 2006-08-23 13:18:09
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl> napisał w
    wiadomości news:echkdh$6f5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >>

    > od 01.09 jedna sztuka i od 01.10 druga, ale do US zglos
    > od razu 2 kasy - w sensie ze bedziesz potrzebowal dwie

    NIe nadążam - mam kupic jedną a zgłosic dwie ?
    Przeciez z fakturamimi sie to nie zgodzi :(

    --
    Krzysiek M.

  • 4. Data: 2006-08-23 14:22:42
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    > NIe nadążam - mam kupic jedną a zgłosic dwie ?
    > Przeciez z fakturamimi sie to nie zgodzi :(

    :)
    Warunkiem skorzystania z odliczen jest dokonanie przed
    fiskalizacja pierwszej kasy zgloszenia do US
    o liczbie i miejscach instalacji kas - Ty zglaszasz 2 sztuki
    Natomiast pozniej sukcesywnie je kupujesz i instalujesz

    Darek

  • 5. Data: 2006-08-23 14:36:25
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl> napisał w
    wiadomości news:echodg$i3s$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > o liczbie i miejscach instalacji kas - Ty zglaszasz 2 sztuki
    > Natomiast pozniej sukcesywnie je kupujesz i instalujesz

    Aha - teraz kapuję:)

    dzięki
    --
    Krzysiek M.

  • 6. Data: 2006-08-23 14:39:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> napisał w
    wiadomości news:echp62$q9u$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Aha - teraz kapuję:)

    A można zgłosić 20 szt, żeby później sobie co 4-5 lat kupować jedną nową?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2006-08-23 19:51:59
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    > A można zgłosić 20 szt, żeby później sobie co 4-5 lat kupować jedną nową?

    Zglosic mozesz i 100, ale zgodnie z zapisami w rozporzadzeniu
    w kazdym miesiacu wprowadzasz 1/5 zgloszonych kas w zaokragleniu
    do calosci w gore.

    Darek

  • 8. Data: 2006-08-24 11:50:07
    Od: "Krzysiek M." <chris14305@_usunto_o2.pl>

    Dariusz Domagała napisał(a):

> [...]
    > o liczbie i miejscach instalacji kas - Ty zglaszasz 2 sztuki
    > Natomiast pozniej sukcesywnie je kupujesz i instalujesz

    Jak jest z tym zgłoszeniem - bo dzisiaj gość od kas mówił mi, ze jeżeli
    teraz wezmę jedną kase a za miesiąc dryga to prawo do odliczenia mam
    tylko od tej pierwszej, od drugiej już nie. Moge uzyskac prawo do
    odliczenia 2 kas jeżeli obie kupię od razu - i nie wiem czy chce mnie
    naciągnąc na zakup od razu dwóch czy tak jest w rzeczywistości /mówiłem
    że teraz wezmę jedną a za miesiąc drugą).

    --
    Krzysiek M.

  • 9. Data: 2006-08-24 11:59:21
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

> [...]
    > kas jeżeli obie kupię od razu - i nie wiem czy chce mnie naciągnąc na
    > zakup od razu dwóch czy tak jest w rzeczywistości /mówiłem że teraz wezmę

    Prawo do odliczenia daje Ci zgloszenie do US zlozene przed fiskalizacja
    pierwszej kasy. Terminy zakupu natepnej (-ych) kasy nie maja tu znaczenia.
    Oczywiscie ta nastepna musi byc kupiona najpozniej w dniu jej fiskalizacji
    (w twoim przypadku za miesiac)

    Darek

  • 10. Data: 2006-08-24 12:14:24
    Od: "Krzysiek M." <chris14305@_usunto_o2.pl>

    Dariusz Domagała napisał(a):

> [...]
    > Oczywiscie ta nastepna musi byc kupiona najpozniej w dniu jej fiskalizacji

    Gdzie moge znaleźc jakąś podstwe prawną nr ustawy czy cos podobnego ?

    --
    Krzysiek M.