  • 1. Data: 2004-10-05 19:42:25
    Temat: karta podatkowa i odliczenie składki na powszechne ubezpieczenie zdrowotne.
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Potrzebuje przykładu jak wypełnić pit16a.
    Głównie jak odliczyć składkę za styczeń i luty(co zrobić z składką grudniowa
    zapłaconą w styczniu, jak odliczać od podatku).
    Najlepiej gdybym dostał linki na wypełnione już przykładowo pity16a.

    Gogla już używałem i mam totalny mętlik w głowie:((

    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2004-10-05 20:11:29
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    Konkretnie potrzebuję wypełnioną całą tabelę
    http://bilans.gliwice.w.interia.pl/noweZUS.html (pierwsza ktora tam jest).

    Pozdr.

  • 3. Data: 2004-10-05 21:24:48
    Od: e...@g...pl (else)

    -------
    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

  • 4. Data: 2004-10-05 22:12:23
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm
    Naprawdę bardzo dziękuję ,nawet nie wiesz jak mi pomogłeś:)))

    Pozdr.