  • 1. Data: 2004-10-12 15:14:52
    Temat: karta mBank a koszta firmy
    Od: Karol Kucharski <szukaj_na@stronie_www.kucharski.org>

    Mam pytanie. Czy mozna na podstawie jedynie wydruku bankowego
    pokazujacego obciazenie karty wliczyc w koszta dzialnosci hosting
    zakupiony w USA wlasnie za pomoca mBankowej karty wirtualnej ( wszystko
    odbywaloby sie poprzez konto firmowe). Dostawca wystawaia rachunek tylko
    w formie elektronicznej via email .
    z gory dziekuje za rade .
    pozdrawiam
    karol k

  • 2. Data: 2004-10-12 18:50:29
    Temat: Re: karta mBank a koszta firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Nie bić że ja z pytaniami zamiast z odpowiedzią, ale...:

    On Tue, 12 Oct 2004, Karol Kucharski wrote:

> [...]
    > + firmowe).
    > + Dostawca wystawaia rachunek tylko w formie elektronicznej via email

    Czy jest jakiś przepis stanowiący że niefaktura :) musi być podpisana ?
    Inaczej: czy jakieś "odrębne przepisy" wymagają podpisu wystawcy
    przy imporcie ?

    I pytanie drugie: gdzie z p. widzenia VAT jest w tym momencie
    miejsce świadczenia usług ?
    Nie wyjdzie czasem tak, że odpadnie koszt (19% "oszczędności
    na dochodowym") a dojdzie VAT (22% dla Skarbu) ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-10-14 12:24:37
    Od: "Marek" <d...@d...dis.pl>

    wiadomości >
    I pytanie drugie: gdzie z p. widzenia VAT jest w tym momencie
    miejsce świadczenia usług ?
    Nie wyjdzie czasem tak, że odpadnie koszt (19% "oszczędności
    na dochodowym") a dojdzie VAT (22% dla Skarbu) ?

    Wybacz ale nie bardzo rozumiem jakie 22% dla skarbu? Jeśli zapłaci (czy
    powinien nie wiem) to sobie odliczy.
    Tomek M.

  • 4. Data: 2004-10-14 19:48:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004, Marek wrote:
    [...]
    >+ Wybacz ale nie bardzo rozumiem jakie 22% dla skarbu? Jeśli zapłaci (czy
    >+ powinien nie wiem) to sobie odliczy.

    No... podatnikowi czasem trzeba coś "na obudzenie". Niniejszym
    oberwałem :)
    Thx.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd