  • 1. Data: 2002-07-11 10:27:38
    Temat: jakie raporty ZUS
    Od: Robert Szymczak <r...@t...pl>

    Witam,

    Jakie raporty imienne składać mam do ZUS za pracownika na umowę o
    pracę? Oczywiście poza ZUS DRA i RMUA?
    --
    Pozdrowienia,
    Robert

  • 2. Data: 2002-07-11 10:33:44
    Temat: Re: jakie raporty ZUS
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:3D2D5D9A.D9ABC58D@telepraca-polska.pl...
    > Witam,
    >
    > Jakie raporty imienne składać mam do ZUS za pracownika na umowę o
> [...]
    RNA
    RMUA nie składasz do ZUS

    KTP

  • 3. Data: 2002-07-11 11:10:15
    Od: Robert Szymczak <r...@t...pl>

    ktp napisał(a):
    > RNA
    > RMUA nie składasz do ZUS

    Fakt.
    Jeszcze jedno... ZUS DRA składam jeden? Za siebie i za pracowników?

    --
    Pozdrowienia,
    Robert

  • 4. Data: 2002-07-11 11:14:29
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Hej

    > Fakt.
    > Jeszcze jedno... ZUS DRA składam jeden?
    > Za siebie i za pracowników?
    jeden...
    szczegóły dotyczące każdego człowieka
    załatwiasz na RNA (ewentualnie RSA, RZA)

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Robert
    pozdr
    KTP

  • 5. Data: 2002-07-11 14:51:09
    Od: Robert Szymczak <r...@t...pl>

    ktp napisał(a):
    > szczegóły dotyczące każdego człowieka
    > załatwiasz na RNA (ewentualnie RSA, RZA)

    A jeśli dotychczas płaciłem za siebie tylko ubezp. zdrowotne to
    teraz składam za siebie ZUS RZA? Czy nadal wypełniam część XI na ZUS
    DRA?
    I naprawdę ostatnie już pytanie :) Część III B raportu ZUS RNA, poz.
    07 i 08. oraz 09 i 10. W płatniku wylicza mi składki płacone przez
    ubez. takie same ja przez płatnika. Chyba powinno być 0,00 w poz. 07
    i 08 skoro ja płacę za ubezp jako jego płatnik...?

    --
    Pozdrowienia,
    Robert