  • 1. Data: 2004-05-04 08:27:10
    Temat: jakie oplaty notarialne?
    Od: "Katarzyna" <m...@w...pl>

    Dzien dobry

    Mam pytanie: w marcu podpisujemy umowe kupna - sprzedazy z developerem na
    nowe mieszkanie, na ktore dostalismy kredyt (80.000). Wartosc mieszkania
    100.000.

    Ile wyniosa nas oplaty notarialne i za co zaplacimy?

    Pozdrawiam

    Katarzyna

    PS Nie wiem czy to wazne ale kupujemy je jako osoby obce, nie malzenstwo.

  • 2. Data: 2004-05-04 09:29:16
    Temat: Re: jakie oplaty notarialne?
    Od: "lvik" <l...@o...pl>

    jezeli chodzi o sama takse notariuszy to maksymalnie 2% wartosci +vat,
    wedlug notariuszy i ichy uchwaly na jakims zjeździe nieetyczne jest
    pobieranie stawek mniejszych niż maksymalne ;)

  • 3. Data: 2004-05-04 11:46:02
    Od: "mr" <m...@p...fm>

    Podatek od czynnosci zywilno-prawnych 2%.
    Taksa notrialna wg. taryfy i radze popytac u kilku notariuszy, beda roznice
    w kwotach
    dodatkowo oplata za wypisy z aktu notarialnego, ale to sa juz grosze.
    /mr/