  • 11. Data: 2005-03-01 23:19:49
    Temat: Re: jakie bledy w ustawach podatkowo-ksiegowych najbardziej irytuja?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Feb 2005, Faust wrote:
    [...]
    >+ problemem jest sprawowanie władzy przez układ polityczno-urzędniczy
    >+ o mentalności homo-sovieticus przyzwyczajony do grabienia tych co mają
    >+ i rozdawania biednym (czyli sobie)

    RRROTFL !
    Było uprzedzić w tytule :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2005-03-02 13:24:56
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Faust <f...@o...pl> wrote:
    > najweselsze jest w tej zabawie, że w normalnych krajach unii
    > europejskiej problem ten NIE ISTNIEJE !!! Poprostu tam organa
    > podatkowe nie zawracają sobie i nam głowy pierdołami i ważne żeby
    > właściciel zarabiał i płacił podatki ( bo i tak w tym czy innym
    > miejscu podatek zostanie zapłacony) ale na taki sposób myślenia
    > trzeba lat tradycji i wykształcenia ( a u nas niestety profesorowie
    > ekonomii zaliczali z "ekonomi politycznej socjalizmu" i tak im w
    > główkach zostało do dzisiaj)

    Ale tam chyba nie mieli problemu grubej kreski i wypóbowanych w
    bojach ub-decydentów, ub-ministrów, ub-urzedników i ub-kadrowych
    bez których państwo się może przewalić (nie do tych kieszeni co
    trzeba), albo jak mieli to załatwili to inaczej.
    Michalkiewicz nazywa to 15 latami dobrego fartu:
    http://mazowsze.kraj.com.pl/110968730637396.shtml
    a szykują się kolejne.

    miab

  • 13. Data: 2005-03-02 18:38:52
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0503020019000.68952@athlon>,

    > On Mon, 28 Feb 2005, Faust wrote:
    > [...]
    >
    > RRROTFL !
    > By 1/2 o uprzedziç w tytule :)

    ^2
    By 1/2 o si´ nie odzywaç, to bym si´ nie wpakowa 1/2 :D

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 14. Data: 2005-03-02 22:59:35
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0503020019000.68952@athlon>,

    > On Mon, 28 Feb 2005, Faust wrote:
    > [...]
    >
    > RRROTFL !
    > Było uprzedzić w tytule :)

    ^2
    Było się nie odzywać, to bym się nie wpakował :D