  • 1. Data: 2005-11-16 22:25:05
    Temat: jaki podatek od zarobków w zagranicznej firmie (praca zdalna)
    Od: "IceCool" <m...@o...pl>

    witam
    mam sobie kilka stronek www i mam na nich banery z tradedoubler.com i
    zarabiam na rejestracjach użytkowników z mojego polecenia
    firma jest ze szwecji i płaci przelewem na moje konto w polsce
    i chciałbym płacić od tych dochodów podatek
    i tu pojawia się problem bo nie wiem jak to rozliczyć
    z tego co wyszukałem w google to wydaje mi się że tak jak dochody z google
    adsense
    czyli pit-53 przychód w pole 24, złożenie deklaracji i zapłata podatku do 20
    dnia następnego miesiąca po otrzymaniu kasy na konto
    i tu moja prośba czy to jest zgodny z prawem sposób rozliczenia tych
    dochodów ???
    bo niechciałbym namieszać i mieć problemów kiedyś z tego powodu
    byłbym wdzięczny za wszelkie informacje i porady w tej kwestii
    z góry dziękuje za wszelką pomoc

    pozdrawiam
    grzegorz s.

  • 2. Data: 2005-11-17 00:32:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    IceCool wrote:
> [...]
    > dnia następnego miesiąca po otrzymaniu kasy na konto
    > i tu moja prośba czy to jest zgodny z prawem sposób rozliczenia tych

    tak.

    wentyl bezpieczeństwa: przynajmniej wg. mnie