  • 1. Data: 2009-11-01 21:11:57
    Temat: jaka wartość podatku na ryczałcie, dla jakich usług?
    Od: "Michał" <m...@t...pl>

    witam,
    gdzie mogę znaleźć informacje o tym jaką wartość ryczałtu przyjąć dla
    komnkretnych usług? Szukam w sieci, ale jedyne co znajduję to jakieś
    przykłady, a szukam całego spisu co wolno np. na 5,5%?
    pozdrawiam
    Michał

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4563
    (20091101) __________

  • 2. Data: 2009-11-01 21:54:17
    Od: "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 01 lis 2009 w liœcie [news:hcktif$d6a$1@inews.gazeta.pl] Michał
    [m...@t...pl] napisał(a):

    > gdzie mogę znaleźć informacje o tym jaką wartość ryczałtu przyjąć
    > dla komnkretnych usług? Szukam w sieci, ale jedyne co znajduję to
    > jakieś przykłady, a szukam całego spisu co wolno np. na 5,5%?

    ZTCW to nie ma takiego spisu. Osobiscie pytalem o kazda rzecz w
    skarbówce, a i tak dostawałem rozne odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

  • 3. Data: 2009-11-01 22:36:34
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rafał Wawrzycki wrote:

    > ZTCW to nie ma takiego spisu.

    Szukałem w sieci, ale nie znalazłem ---> czyli nie szukałem.
    Wszystko jest w ustawie.
    Zarówno spis tego co na jaki procent, spis tego do czego się nie stosuje
    ryczałtu
    i wykaz usług wykluczających z ryczaltu.

  • 4. Data: 2009-11-02 07:48:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Nov 2009, Michał wrote:

> [...]
    > komnkretnych usług? Szukam w sieci, ale jedyne co znajduję to jakieś
    > przykłady, a szukam całego spisu co wolno np. na 5,5%?

    Art.12:

    Problem w tym, że "dopasowanie" do klasyfikacji wynika z ...
    klasyfikacji.
    Może się skończyć tak, że w sporze z US przesądzi zaliczenie
    danych usług do klasyfikacji przez uprawnioną jednostkę GUS
    (zdaje się jest w Łodzi, "interpretacja" jest AFAIK odpłatna).

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-11-02 08:04:52
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 02-11-2009 o 08:48:18 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > danych usług do klasyfikacji przez uprawnioną jednostkę GUS
    > (zdaje się jest w Łodzi, "interpretacja" jest AFAIK odpłatna).

    A dokładnie 50zł + VAT, raz się "sposiłkowałem".

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2009-11-02 09:38:34
    Od: "Michał" <m...@t...pl>

> [...]
    > danych usług do klasyfikacji przez uprawnioną jednostkę GUS
    > (zdaje się jest w Łodzi, "interpretacja" jest AFAIK odpłatna).

    Dziekuje, juz sie biore za studiowanie:)