  • 21. Data: 2007-08-29 14:24:52
    Temat: Re: jak zglosic pozyczke sprzed 2007 ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robcio wrote:
    > a zreszta wkurzylbym sie gdybym wydal stowke i uslyszal ze mam zaplacic
    > zalegly podatek z odsetkami - do tego sam doszedlem.

    skoro do tego doszedles, to nad czym jeszcze debatujesz.
    wynika z tego, ze przepisy sa proste i jednoznaczne.

  • 22. Data: 2007-08-29 14:25:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robcio wrote:

    > To dlaczego nigdzie nie moge znalezc jednoznacznej odpowiedzi.
    a uwazasz ze google i internet to miejsce na wszystkie odpowiedzi.
    po prostu szukasz nie tam gdzie trzeba.

    > Przepisy wlasnie sie wydaja proste - ale im glebiej sie wnika tym bardziej
    > okazuje sie ze proste nie sa.
    bo ich nie znasz.

  • 23. Data: 2007-08-29 14:35:49
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 29-08-2007 o 16:24:52 witek <w...@g...pl.invalid>
    napisał(a):

    > skoro do tego doszedles, to nad czym jeszcze debatujesz.
    > wynika z tego, ze przepisy sa proste i jednoznaczne.

    To może poleć jakiegoś dobrego doradcę, bo iść ze stówą do przypadkowego,
    to tak jak obstawić na ruletce 0.

  • 24. Data: 2007-08-29 15:06:21
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > skoro do tego doszedles, to nad czym jeszcze debatujesz.
    > wynika z tego, ze przepisy sa proste i jednoznaczne.

    bo niejasne jest co bedzie jak sam sie nie zglosze.

  • 25. Data: 2007-08-29 19:22:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@o...pl wrote:

    > To może poleć jakiegoś dobrego doradcę, bo iść ze stówą do przypadkowego,
    > to tak jak obstawić na ruletce 0.

    polece.
    poszukaj na www.pit.pl