  • 1. Data: 2007-07-12 06:36:17
    Temat: jak zatrudnic najkorzystniej na 1/8 etatu
    Od: "quroek" <q...@i...po>

    Prosze o informacje jak najkorzystniej bedzie zatrudnic osobe na 1/8 etatu
    aby ponosic mozliwie najnizsze koszty.

  • 2. Data: 2007-07-12 07:58:18
    Temat: Re: jak zatrudnic najkorzystniej na 1/8 etatu
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 12 lipca 2007 08:36
    (autor quroek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f74i6s$5qf$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Prosze o informacje jak najkorzystniej bedzie zatrudnic osobe na 1/8 etatu
    > aby ponosic mozliwie najnizsze koszty.

    Umowę spisujesz na papierze toaletowym wykorzystując długopis dostany w
    jakiejś promocji reklamowej. Koszt papieru jest wtedy niski, a koszt
    długopisu zerowy. Jak Ci się uda wysępić notesik reklamowy, to jesteś do
    przodu o papier.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,
    p...@f...hu, i...@h...pl, n...@h...pl.

  • 3. Data: 2007-07-12 07:59:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.07.2007 quroek <q...@i...po> napisał/a:
    > Prosze o informacje jak najkorzystniej bedzie zatrudnic osobe na 1/8 etatu
    > aby ponosic mozliwie najnizsze koszty.

    A mnie ciekawi, czy po zatrudnieniu na 1/8 etatu za np. 150 zł/mc,
    zatrudniony podlega pełnemu ubezpieczeniu zdrowotnemu? I jaka jest wtedy
    składka, normalnie 9% od 150 zł?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2007-07-12 08:43:05
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    .

    > A mnie ciekawi, czy po zatrudnieniu na 1/8 etatu za np. 150 zł/mc,
    > zatrudniony podlega pełnemu ubezpieczeniu zdrowotnemu? I jaka jest wtedy
    > składka, normalnie 9% od 150 zł?

    Normalnie, a co, myślałeś, że procenty są uzależnione od części etatu?

  • 5. Data: 2007-07-12 10:36:39
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.07.2007 Cavallino <k...@...pl> napisał/a:

    > Normalnie, a co, myślałeś, że procenty są uzależnione od części etatu?

    Nie, ale zastanawiałem się, czy nie ma jakiegoś limitu wynagrodzenia lub
    wymiaru pracy, aby być objętym ubezpieczeniem zdrowotnym.

  • 6. Data: 2007-07-12 10:43:42
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Nie, ale zastanawiałem się, czy nie ma jakiegoś limitu wynagrodzenia lub
    > wymiaru pracy, aby być objętym ubezpieczeniem zdrowotnym.

    Żeby być objętym nie ma, ale żeby to zwalniało np. od składek z tyyłu
    działalności to już limit jest.

  • 7. Data: 2007-07-12 11:12:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 10:36:39 +0000, Samotnik napisał(a):

    > Nie, ale zastanawiałem się, czy nie ma jakiegoś limitu wynagrodzenia lub
    > wymiaru pracy, aby być objętym ubezpieczeniem zdrowotnym.

    Nie ma. Jest tylko dla Funduszu Pracy.

  • 8. Data: 2007-07-12 19:05:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Jul 2007 10:36:39 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    >Nie, ale zastanawiałem się, czy nie ma jakiegoś limitu wynagrodzenia lub
    >wymiaru pracy, aby być objętym ubezpieczeniem zdrowotnym.
    Nie ma limitu. Przy niskich wynagrodzeniach trzebaby chyba jeszcze
    spojrzec na http://www.nfz-opole.pl/Platnicy/info_skl_obnizone.h
    tm

    WAM
    --