  • 11. Data: 2010-04-21 19:38:07
    Temat: Re: jak zapisac przychod z najmu mieszkania?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    news:hqnbda$ska$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jak opodatkowana?

    KPIR - o to chodzi?

  • 12. Data: 2010-04-21 21:19:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > KPIR - o to chodzi?

    To nie dostarcza pelni informacji :)
    Liniowo czy progresywnie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-04-22 08:49:41
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > To nie dostarcza pelni informacji :)
    > Liniowo czy progresywnie?

    progresywnie...a o co chodzi?

  • 14. Data: 2010-04-22 08:58:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > progresywnie...a o co chodzi?

    No ze w takim ukladzie przy obliczaniu zaliczek bedziesz musial (chyba)
    sumowac dochod i z najmu i z DG.
    Tak jak to kiedys sie na PIT-5 robilo (teraz to mozesz robioc na kartce w
    kratce lub w Excelu)
    Bo masz tylko jedna kwote wolna - a zrodla dwa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2010-04-22 09:22:24
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > kratce lub w Excelu)
    > Bo masz tylko jedna kwote wolna - a zrodla dwa.

    spoko, z tym nie ma problemu bo DG mam tak jakby uspioną wiec liczenia nie
    jest duzo.

    dzieki, pozdrawiam, wromek

  • 16. Data: 2010-04-22 10:58:32
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > kratce lub w Excelu)
    > Bo masz tylko jedna kwote wolna - a zrodla dwa.

    wyslalem do Ciebie maila na priv ale mi zwraca (odspamowalem).
    zmieniles maila?
    pozdrawiam, wromek

  • 17. Data: 2010-04-22 13:32:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > wyslalem do Ciebie maila na priv ale mi zwraca (odspamowalem).
    > zmieniles maila?
    > pozdrawiam, wromek

    Nie zmienilem.
    Jestes pewien, ze wszystko wycialoes?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2010-05-02 19:08:12
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Przy czym u wielu pracodawców jesteś wtedy "podejrzany" i w razie czego w pierwszej
    kolejności do odstrzału.

    -----

    | Ale pamietaj, ze jezeli pracujesz na etacie, to powinienes to zglosic pracodawcy i
    wycofac oswiadczenie