  • 11. Data: 2010-10-28 08:19:34
    Temat: Re: jak rozliczyć VAT z Czech bez EURO-NIP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Oct 2010, grzegorz wrote:

    > Nie wiele mi to daje.

    Powinno dać tyle, ze na "niepolskiej" fakturze nie ma polskiego
    VAT, nie ma więc czego odliczać. Ta możliwość więc odpada.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2010-10-28 17:37:53
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1010281017410.2744@quad..
    .
    > Powinno dać tyle, ze na "niepolskiej" fakturze nie ma polskiego
    > VAT, nie ma więc czego odliczać. Ta możliwość więc odpada.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Hm. czyli rozliczamy tylko kwotę netto takiej faktury?
    Trzeba więc wystąpić o EuroNIP.

    --
    grzegorz

  • 13. Data: 2010-10-29 08:03:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Oct 2010, grzegorz wrote:

> [...]
    .

    > Hm. czyli rozliczamy tylko kwotę netto takiej faktury?

    *gdzie* rozliczamy?
    Mi chodziło o to, że ów "obcy VAT" niejako "przepadnie" dla potrzeb
    odliczenia VAT. To czy można zaliczyć go w KUP będzie zależało od
    możliwości uzyskania zwrotu - nie chce mi się wnikać czy ona jest,
    niemniej i tak ok.4/5 kwoty przepada.

    > Trzeba więc wystąpić o EuroNIP.

    Raczej tak :)

    pzdr, Gotfryd