  • 1. Data: 2002-05-21 10:02:32
    Temat: jak jest w zoo
    Od: "__GABRIEL" <g...@p...onet.pl>

    Mam pytanie jak jest w sp. zoo w kwestii umów użyczenia, a może powinna być
    jakaś inna umowa w sytuacji gdy prowadzę DG jako zoo i nie posiadam telefonu
    ale pani która mieszka w tym samym budynku posiada telefon i powiedziała że
    mogę korzystać z niego ale...?
    -muszę jej zapłacić bo przecież kobieta nie będzie mnie sponsorować,
    -ona nie prowadzi DG więc fak. za rozmowy nie refakturuje na mnie,
    ???? jak to ugryźć co z kup, jaka umowa????

  • 2. Data: 2002-05-22 12:10:02
    Temat: Re: jak jest w zoo
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    daj tej pani umowe o dzielo na umycie szyb, innych sposob jest zbyt
    skomplikowany

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-24 12:10:38
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik jacek <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acg6k8$l5v$...@n...tpi.pl...
    > daj tej pani umowe o dzielo na umycie szyb, innych sposob jest zbyt
    > skomplikowany
    >
    > jacek

    Pewnie, rozliczanie tego w inny sposób to tragedia. Gdzieś czytałem o tym
    artykuł. Lepiej tego nie ruszaj.

    WS