  • 1. Data: 2005-04-16 05:22:53
    Temat: internet a kasy fiskalne
    Od: "ZB" <s...@s...internetdsl.pl>

    Witam wszystkich, proszę o wyrażenie swoich opiniii:
    Czy sprzedaż usług dostarczania internetu dokumentowana fakturami musi być
    dodatkowo rejestrowana w kasie fiskalnej? Dotychczas tak robiłem, ale miałem
    zarówno faktury jak i wpłaty na KP. Obecnie wyłącznie faktury.
    Andrzej K.

  • 2. Data: 2005-04-16 16:38:05
    Temat: Re: internet a kasy fiskalne
    Od: "Makro" <m...@1...com.tw>

    "ZB" <s...@s...internetdsl.pl> wrote in message
> [...]
    miałem
    > zarówno faktury jak i wpłaty na KP. Obecnie wyłącznie faktury.

    jak przekroczysz limit 40tys. obrotu to powinienes uzywac kasy fiskalnej do
    obslugi osob fizycznych

    Makro

  • 3. Data: 2005-04-16 16:39:06
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Makro" <m...@1...com.tw> napisał w wiadomości
    > "ZB" <s...@s...internetdsl.pl> wrote in message
    >>

    > jak przekroczysz limit 40tys. obrotu to powinienes uzywac kasy
    > fiskalnej do obslugi osob fizycznych

    internet zwolniony z kasy nawet powyzej 40 tys IMHO

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2005-04-16 20:02:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Apr 2005, Makro wrote:

> [...]
    >+
    >+ jak przekroczysz limit 40tys. obrotu to powinienes uzywac kasy fiskalnej do

    IMHO w najlepszym przypadku (wpłaty "na konto") może załapać się na
    dwa zwolnienia od owej zasady jednocześnie :)
    To przecież nie jest tak że limit 40 kzł obowiązuje w KAŻDYM przypadku.
    Są takie czynności że jedna sprzedaż na dowolnie małą kwotę powoduje
    "wpadnięcie w kasę", są takie że milionowe obroty nie są powodem
    "okasowania"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)