  • 1. Data: 2002-02-28 14:17:26
    Temat: gwarancja a vat
    Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>

    Czołem
    Mam taki oto problem: Na zmontowany przez siebie zestaw komputerowy daję 3
    lata gwarancji. Poszczególne składniki zestawu mają różną gwarancję od 1 do
    3lat .Po 2 latach od sprzedaży zestawu trafia on do mnie do naprawy gwaran
    cyjnej. Wysiadła np karta sieciowa która miała 1 rok gwarancji producenta.
    Wymieniam kartę na nową (dałem gwarancję na zestaw) którą kupiłem jako towar
    handlowy. Czy muszę oddać vat który odliczyłem przy jej zakupie? Jeżeli tak
    to kosztem dla mnie staje się brutto zakupu karty? Vat oddać korektą dekla
    racji vat 7 czy doliczyć go w bierzącym miesiącu? Czy jest do tego jakaś
    wykładnia?

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-02-28 14:40:20
    Temat: Re: gwarancja a vat
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl> wrote in message
> [...]
    > racji vat 7 czy doliczyć go w bierzącym miesiącu? Czy jest do tego jakaś

    Mysle, ze nie...
    Ale ja sobie moge tak myslec, bo problem mnie nie dotyczy...

    Kupil Pan towar handlowy i przysluguje Panu odliczenie VAT.

    Boguslaw