  • 1. Data: 2002-06-20 13:47:46
    Temat: gdzie interpretacja, czym jest wg ustawy 'program komputerowy' ?
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

    witam

    jak w temacie, gdzie znajde interpretacje, czym jest wg ustawy o podatku od
    towarow i uslug 'program komputerowy' czy podlega pod niego strona www? a
    elementy graficzne?

    Pawel

  • 2. Data: 2002-06-20 14:38:04
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | jak w temacie, gdzie znajde interpretacje, czym jest wg ustawy o podatku od
    | towarow i uslug 'program komputerowy' czy podlega pod niego strona www? a
    | elementy graficzne?

    PROGRAM [gr.], inform. ciąg instrukcji w określonym języku programowania, będący
    zapisem algorytmu wraz z definicją struktur danych; wykonywany przez komputer
    lub inne urządzenie interpretujące.

    Źródło: http://encyklopedia.wp.pl/index.html

    pozdrawiam
    majura

  • 3. Data: 2002-06-20 15:42:09
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

    Użytkownik "majura" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    będący
    > zapisem algorytmu wraz z definicją struktur danych; wykonywany przez

    oka, ale w rozumieniu prawa 'rak jest ryba' (prawnicy znaja ten zart),
    chodzi mi o urzedowa wykladnie tej nazwy

    Pawel

  • 4. Data: 2002-06-20 16:53:02
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pafelek <e...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@2...17.192.132...

    > oka, ale w rozumieniu prawa 'rak jest ryba' (prawnicy znaja ten zart),
    > chodzi mi o urzedowa wykladnie tej nazwy

    O ile pamietam, Ustawa o PTU odwoluje sie do Ustawy o Prawie Autorskim i
    Prawach Pokrewnych. Sprawdz tam.

    --

    pozdrawiam,

    glos