  • 1. Data: 2008-07-10 17:03:24
    Temat: fundacja - jak zacząć?
    Od: "Ewa" <l...@o...eu>

    witajcie

    jestem mamą niepełnosprawnego dziecka i doszłam do wniosku, że dość już
    ujadania się z ośrodkami i fundacjami
    doszłam do wniosku, że z kilkoma innymi mamami mogłybyśmy założyć same
    fundację, która walczyłaby o rehabilitacjęi "interes" naszych dzieci a nie
    członków zarządu :)
    ale nie wiem od czego zacząć
    może ktoś z Państwa wie jak się za to zabrać? jak założyć, jak rozliczać i
    jak starać się o dotacje z UE i dofinansowanie z gminy oraz kontrakty z NFZ
    gdzie mogłabym coś takiego znaleźć, gdzie szukać

    proszę pomóżcie
    Ewa

  • 2. Data: 2008-07-11 11:17:54
    Temat: Re: fundacja - jak zacząć?
    Od: "GuniaL" <gunia<USUN_TO>@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ewa" <l...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > NFZ
    > gdzie mogłabym coś takiego znaleźć, gdzie szukać

    Witam!
    Wejdx na strone http://www.ngo.pl/ to jest portal organziacji pozarządowych.
    Jak utworzuyc fndacje i napsiac statut - punkty 3,4 na stronie :
    http://biblioteka.ngo.pl/x/68578;jsessionid=09954CDB
    DFE9CDAAAA973EBE958097DC

    Zycze powodzenia i zdrowia pociechom
    Małgorzata