  • 1. Data: 2002-05-17 21:15:58
    Temat: fiskalizacja?
    Od: "macho" <m...@w...pl>

    Mam małe pytanko. Od czego zależy obowiązek sfiskalizowania firmy? Jeśli
    wykazuję od kilku lat straty , czy pomimo to muszę kupić kasę?
    Zgóry dziękuję za odpowiedź
    pozdrawiam Grzegorz

  • 2. Data: 2002-05-18 06:14:45
    Temat: Re: fiskalizacja?
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

    Użytkownik "macho" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam małe pytanko. Od czego zależy obowiązek sfiskalizowania firmy? Jeśli
    > wykazuję od kilku lat straty , czy pomimo to muszę kupić kasę?

    O koniecznosci instalacji kas(y) fiskaln(ej/ych) decyduje PRZYCHOD ze
    sprzedazy na rzecz m.in. osob fizycznych nieprowadzacych dz. gosp. i jakichs
    tam rolnikow i .........przeczytaj ustawe i rozporzadzenia. DOCHOD/STRATA
    nie maja tu nic do rzeczy w tej kwestii

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski [Fencer by (s)word]