  • 11. Data: 2009-03-23 18:33:23
    Temat: Re: faktury za internet do odliczenia z PITu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    BearBag wrote:

    > Babki z ksiegowosci sa przekonane o tym że
    > takie cos jest wystarczające.

    Podstawa prawna?
    Zawsze tak robiłyśmy ;-)

  • 12. Data: 2009-03-23 18:35:02
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Tristan w <news:gq8jgk$ag7$2@news.interia.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 marzec 2009 19:24
    > (autor TomN
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <0...@i...dyndns.org>):

    > Gdzie?

    [...]

    > Nie napisał, że nie są podpisane cyfrowo.

    A podobno Tristan umarł, czy jakoś tak...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2009-03-23 19:02:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 marzec 2009 19:35
    (autor TomN
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org>):

    > [...]

    Skoro pyta o pieczątki, podpisy (przecie faktura niecyfrowa nie musi być
    podpisana) to mniemam, że może się nie orientować. Więc nie zakładałbym, że
    podpisu cyfrowego nie ma.

    > A podobno Tristan umarł, czy jakoś tak...

    Merytorycznie jak zwykle nie potrafisz.

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2009-03-23 19:03:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 marzec 2009 19:33
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gq8kpa$j3d$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Podstawa prawna?
    > Zawsze tak robiłyśmy ;-)

    Co więcej, US się tego nie czepia i wszyscy tak robią.

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2009-03-23 19:21:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:

    > A skąd wiesz? Mój daje podpisane cyfrowo.

    kwalifikowanym?

  • 16. Data: 2009-03-23 19:26:33
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Tristan w <news:gq8lfl$d3l$1@news.interia.pl>:

> [...]
    > podpisana) to mniemam, że może się nie orientować. Więc nie zakładałbym, że

    Czego jeszcze nie zakładałbyś...

    > Merytorycznie jak zwykle nie potrafisz.

    To, ze nie rozumiesz aluzji, to Twój problem:
    Równie dobrze można zakładać, ze /abonament/ wyraził, albo i nie,
    zgodę na otrzymywanie w tej formie faktur, jak i zakładać, że wierzy,
    iż ziemia jest płaska, albo że słońce kręci się wokoło niej.
    Tylko w jakim celu? Żeby potrollować? Wystarczy...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2009-03-23 19:54:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 marzec 2009 20:26
    (autor TomN
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org>):

    > Czego jeszcze nie zakładałbyś...

    Twojej poczytalności.

    > To, ze nie rozumiesz aluzji, to Twój problem:

    Twoje aluzje mam w dupie.

    A jaki tamten list ma związek z tematem faktur? (pytanie retoryczne, z
    powodów jak niżej)

> [...]
    > iż ziemia jest płaska, albo że słońce kręci się wokoło niej.
    > Tylko w jakim celu? Żeby potrollować? Wystarczy...

    Masz rację, wystarczy. Rozmowa z tobą to jak kopanie się z koniem. Sensu
    większego nie ma, bo choć głupszy zdecydowanie, to kopyta ma twarde. Więc
    se młóć powietrze i witam z powrotem w plonkownicy, z której wylazłeś z
    powodu awarii systemu.

    --
    Tristan

  • 18. Data: 2009-03-23 19:56:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 marzec 2009 20:21
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gq8nf8$ni1$1@inews.gazeta.pl>):

    > kwalifikowanym?

    Nie mam pojęcia. Nie umiem tego odróżnić.
    Tak to wygląda na fakturze:

    Podpis elektroniczny: 21DD51311CC8B05B85340371B7FC9008
    2B44928AE11FB9384C4CF38708677C48 FBB27A2C5FB856818161583B0E453740

    BetaSoft zastrzega, iż faktura VAT bez podpisu elektronicznego jest nieważna
    i nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek rozliczeń. Kod ten zawiera
    informację o danych charakterystycznych faktury.

    --
    Tristan

  • 19. Data: 2009-03-23 20:05:18
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał

    chodziło mi o to, że musisz mieć dowód, że to Ty zapłaciłaś (potwierdzenei
    przelewu lub pieczątkę z punktu usługowego - Poczty np.)

    Pozdrawiam
    czaq

  • 20. Data: 2009-03-23 22:28:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Mar 2009, Tristan wrote:

    > Skoro pyta o pieczątki,
    > podpisy [...]
    > Więc nie zakładałbym, że
    > podpisu cyfrowego nie ma.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Napisał że nie podpisane (czyli nie podpisane *w ogóle*).

    Jest jeszcze jeden drobiazg.
    Par.3 rozporządzenia o f-rach "elektronicznych".

    *ODBIORCA* musi *podpisem* (może być cyfrowy) zaakceptować taką
    formę otrzymywania...

    I oczywiście zapewnić "pełny i ciągły" dostęp do tych f-r dla US...
    Nie pytaj MNIE *jak* to robić - nie wiem, wiem że minister *literalnie*
    tak nakazał *wszystkim* odbiorcom f-r elektronicznych, więc jak ktoś
    kiedyś zechce, to nie dopełniającemu tego obowiązku będzie mógł dokopać;
    niepodatników minister łaskawie zwolnił z obowiązku powiadamiania US
    jeśli f-ry przechowują poza Polską, ale z obowiązku zapewnienia
    dostępu - nie.

    pzdr, Gotfryd