  • 1. Data: 2009-03-23 12:24:15
    Temat: faktury za internet do odliczenia z PITu
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam
    Chce sobie odliczyc od podatku internet, czy faktury potwierdzajace
    platnosc za internet musza posiadac pieczatke oryginalna itp?
    Uslugodawca internetu umieszcza dla kazdego abonenta na stronie
    internetowej faktury do wydruku ale czy takie cos bez oryginalnej
    pieczatki i podpisu sie nadaje czy musze sie tam przejsc i kazda
    fakture podsteplowac itd ?

  • 2. Data: 2009-03-23 12:35:57
    Temat: Re: faktury za internet do odliczenia z PITu
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    BearBag w
    n.googlegroups.com>:

    > Chce sobie odliczyc od podatku internet, czy faktury potwierdzajace
    > platnosc za internet musza posiadac pieczatke oryginalna itp?

    Nie.

    > Uslugodawca internetu umieszcza dla kazdego abonenta na stronie
    > internetowej faktury do wydruku

    To niech je jeszcze wydrukuje, bo póki co to nie są faktury, tylko
    obrazy faktur

    > czy musze sie tam przejsc

    Na to wychodzi.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-03-23 17:33:51
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal

> [...]
    > internetowej faktury do wydruku ale czy takie cos bez oryginalnej
    > pieczatki i podpisu sie nadaje czy musze sie tam przejsc i kazda

    faktura to nic, do tego musisz umiec udowodnic, ze zaplacilas za te faktury
    (o ile Ty odliczasz)

    Pozdrawiam
    czaq

  • 4. Data: 2009-03-23 18:11:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 marzec 2009 13:35
    (autor TomN
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org>):

    > To niech je jeszcze wydrukuje, bo póki co to nie są faktury, tylko
    > obrazy faktur

    A skąd wiesz? Mój daje podpisane cyfrowo.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2009-03-23 18:13:49
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > faktura to nic, do tego musisz umiec udowodnic, ze zaplacilas za te faktury
    > (o ile Ty odliczasz)

    u mojego dosc sporego dostawcy babka w ksiegowosci obstaje przy tym ze
    wystarcza wydruki ze strony internetowej. to nie jakas byle jaka
    firemka tylko uslugodawca dla ponad tysiaca osob. Podobnie u kumpla z
    jeszcze wiekszej sieci. Babki z ksiegowosci sa przekonane o tym że
    takie cos jest wystarczające. Faktury sa dostepne po zalogowaniu sie
    kazdego usera i wystawione indywidualnie na kazdą osobe wiec nie wiem
    jaki jeszcze dowod mialbym posiadac ?

  • 6. Data: 2009-03-23 18:24:50
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    Tristan w <news:gq8ige$8rq$2@news.interia.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 marzec 2009 13:35
    > (autor TomN
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <0...@i...dyndns.org>):
    > A skąd wiesz?

    Wiem, ponieważ autor wątku to wyraźnie napisał

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2009-03-23 18:25:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-23, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > A skąd wiesz? Mój daje podpisane cyfrowo.

    Do wydruku?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-03-23 18:28:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 marzec 2009 19:25
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    A co, nie można ich drukować?

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2009-03-23 18:28:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 marzec 2009 19:24
    (autor TomN
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org>):

    > Wiem, ponieważ autor wątku to wyraźnie napisał

    Gdzie? Nie napisał, że nie są podpisane cyfrowo.

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2009-03-23 18:31:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-23, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > A co, nie można ich drukować?

    Można, ale wydrukiem się i tak nie możesz posługiwać w sprawach
    podatkowych.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl