  • 1. Data: 2003-09-29 05:05:21
    Temat: faktura za pras
    Od: "Iwona Z" <i...@w...pl>

    Witam Grupowiczów, mam następujący problem i proszę o radę:
    Dostałam z Ruchu fakturę na wydawnictwa poza prasowe płatną za żądanie (data
    wystawienia 23.09.2003, data sprzedaży wrzesień, płacę tylko za tytuły
    sprzedane) jak powinnam ją zaksięgować?
    Jestem vatowcem, na KPiR, metoda memoriałowa.
    Z góry dziękuję za podpowiedź.

  • 2. Data: 2003-09-29 08:01:10
    Temat: Re: faktura za pras
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Iwona Z" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (data
    > wystawienia 23.09.2003, data sprzedaży wrzesień, płacę tylko za tytuły

    normalnie,,,

    > Jestem vatowcem, na KPiR, metoda memoriałowa.

    metoda memorialowa - wiec co Pani przeszkadza,
    ze nie ma terminu platnosci ?

    Dostanie Pani druga fakture - korygujaca, znow zaksieguje
    i roznice zaplaci

    > Z góry dziękuję za podpowiedź.

    Boguslaw