  • 11. Data: 2005-08-31 18:58:34
    Temat: Re: faktura z lipca - co teraz?
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    > On Wed, 31 Aug 2005, Damian wrote:

    > ...no a "czynny żal" ?
    > IMHO w tym przypadku powinien mieć miejsce: Skarb Państwa poniósł
    > uszczerbek. Deklaracja i wyjaśnienia do niej swoją drogą...
    > :)
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    Hm...a miało nie być kajania się ...znowu coś niedoczytałam?:)trza czynne
    żałowac jeszcze?:)
    pozdrawiam
    ania

  • 12. Data: 2005-08-31 21:52:27
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 sie o godzinie 19:09, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > ...no a "czynny żal" ?

    To *już* historia albo *tuż tuż* będzie historią ;)
    /mowa o tzw. czynnym żalu/

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2005-09-01 09:33:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Aug 2005, Ania wrote:

> [...]
    [...]
    > Hm...a miało nie być kajania się ...znowu coś niedoczytałam?:)

    ...może się rozpędziłem, mam do poczytania zaległości w nowelizacji
    Ordynacji jak widać :)
    Wiem że przepisy chroniące przy korekcie miały być przywrócone,
    ale jakoś tak... zareagowałem na ową "zaległość" :)
    IMO dobrze gadacie.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)