  • 1. Data: 2005-08-30 11:46:40
    Temat: faktura z lipca - co teraz?
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam fakturę z m-ca lipca nie wykazaną w deklaracji
    przez pomyłkę. Jest to sprzedaż. Co w tej sytuacji zrobić?
    Zamierzam zaksięgować ją w lipcu i korygować deklaracje
    VAT i PIT. Czy czekają mnie jakieś przykre konsekwencje
    z tego tytułu?

    --
    rok
    "Najwyzszy szczebel drabiny sukcesu nigdy nie bywa

  • 2. Data: 2005-08-30 11:55:06
    Temat: Re: faktura z lipca - co teraz?
    Od: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zamierzam zaksięgować ją w lipcu i korygować deklaracje
    > VAT i PIT. Czy czekają mnie jakieś przykre konsekwencje

    Moja propozycja: Zaksięguj ją pod sierpniem na pierwszej pozycji.

  • 3. Data: 2005-08-30 12:37:18
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "rok" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > --
    > rok
    > "Najwyzszy szczebel drabiny sukcesu nigdy nie bywa

    Moim zdaniem winna być korekta za lipiec ze względu na podatek dochodowy,
    gdzie wszystkie koszty odlicza się w m-cu zapłaty.
    Maria

  • 4. Data: 2005-08-30 12:40:05
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zamierzam zaksięgować ją w lipcu i korygować deklaracje
    > VAT i PIT. Czy czekają mnie jakieś przykre konsekwencje

    Przykre konsekwencje to Cię czekają jak tego nie zrobisz.

  • 5. Data: 2005-08-30 12:53:40
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <df1hf8$c0h$1@news.onet.pl>,
    "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Moja propozycja: Zaksięguj ją pod sierpniem na pierwszej pozycji.

    Jakieś wsparcie w przepisach?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 6. Data: 2005-08-31 07:40:20
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Należy po prostu skorygować deklaracje, dpołacić należne podatki z
    odsetkami oraz napisać pisemko, w którym wyjaśnisz przyczynę złożenia
    korekt.

    Pozdrawiam

    Damian.

  • 7. Data: 2005-08-31 09:36:22
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rok" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem winna być korekta za lipiec ze względu na podatek dochodowy,
    > gdzie wszystkie koszty odlicza się w m-cu zapłaty.
    > Maria

    nie rozumiem o co chodzi z tymi kosztami?

  • 8. Data: 2005-08-31 13:58:13
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Magdalena B" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > nie rozumiem o co chodzi z tymi kosztami?

    Nie potrzebnie napisałam o kosztach. Nie zauważyłam, że była to sprzedaż i
    myślałam, że to zakup.

  • 9. Data: 2005-08-31 17:09:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Aug 2005, Damian wrote:

> [...]
    >
    > Należy po prostu skorygować deklaracje, dpołacić należne podatki z
    > odsetkami oraz napisać pisemko, w którym wyjaśnisz przyczynę złożenia

    ...no a "czynny żal" ?
    IMHO w tym przypadku powinien mieć miejsce: Skarb Państwa poniósł
    uszczerbek. Deklaracja i wyjaśnienia do niej swoją drogą...
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2005-08-31 17:12:29
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Maria <m...@n...pl> wrote:
    > Niepotrzebnie napisałam o kosztach. Nie zauważyłam, że była to sprzedaż i
    > myślałam, że to zakup.

    Hm? Jakby to był zakup, to by chyba nie było problemu rozliczyć
    w następnym miesiącu... Albo i później (choć wtedy bez odliczania VAT).

    p.