  • 1. Data: 2004-03-23 14:32:59
    Temat: faktura mk
    Od: mm <a...@p...onet.pl>

    wysyłam klientowi towar pocztą, i na fakturze jako dodatkową pozycję
    wpisuję opłatę pocztową - czy wolno mi tak robić?

    Jak mam zaksięgować tę fakturę żeby do przychodów zaliczyć tylko sumę
    pozycji sprzedawanych bez opłaty pocztowej ? Czy wypisać dowód
    wewnętrzny z sumą cen towarów bez opłaty pocztowej i go zaksięgować ?

  • 2. Data: 2004-03-25 09:50:51
    Temat: Re: faktura mk
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "mm" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozycji sprzedawanych bez opłaty pocztowej ? Czy wypisać dowód
    > wewnętrzny z sumą cen towarów bez opłaty pocztowej i go zaksięgować ?

    a dlaczego oplaty pocztowej / refinansowanej /nie chcesz potraktowac jako
    przychód

  • 3. Data: 2004-03-27 10:49:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Mar 2004, ela wrote:

> [...]
    >+
    >+ a dlaczego oplaty pocztowej / refinansowanej /nie chcesz potraktowac jako

    Bo nie chce wikłać się w odpowiedź na pytanie czy owa opłata jest częścią
    usługi, a tym samym czy wolno mu ją refakturować żeby nie zepsuć sobie
    struktury sprzedaży VAT ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd