  • 1. Data: 2005-10-21 11:39:10
    Temat: ewidencja wyposazenia - w jakiej formie?
    Od: Adam Piotrowski <f...@a...pl>

    Czy na ewidencję wyposażenie trzeba mieć przeznaczony jakiś zeszycik, czy
    może być pojedyncza kartka?
    Ja mam jedną rzecz tam się kwalifikującą. Co z tym zrobić?
    --
    Adam Piotrowski
    www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2005-10-21 12:59:39
    Temat: Re: ewidencja wyposazenia - w jakiej formie?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Adam Piotrowski" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czy na ewidencję wyposażenie trzeba mieć przeznaczony jakiś
    > zeszycik, czy
    > może być pojedyncza kartka?
    > Ja mam jedną rzecz tam się kwalifikującą. Co z tym zrobić?

    Ja mam swistek w formacie A5 :-)

    marekz

  • 3. Data: 2005-10-21 13:32:09
    Od: Adam Piotrowski <f...@a...pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2005 14:59:39 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ja mam swistek w formacie A5 :-)

    I nie musi być to żaden druk urzędowy?
    --
    Adam Piotrowski
    www.pajacyk.pl

  • 4. Data: 2005-10-21 15:36:14
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

> [...]
    > może być pojedyncza kartka?
    > Ja mam jedną rzecz tam się kwalifikującą. Co z tym zrobić?
    Może to być zeszyt np. 16-kartkowy, w którym wpisane będą odpowiednie dane:
    1. liczba porządkowa
    2. nazwa wyposażenia
    3. nr. faktury
    4, cena danej sztuki
    5. data przyjęcia do ewidencji
    6. data zdjęcia z ewidencji / jak będzie likwidacja/
    To zdaje się wszystko co należy wpisać.

  • 5. Data: 2005-10-22 06:20:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Oct 2005, Adam Piotrowski wrote:

    > I nie musi być to żaden druk urzędowy?

    Nie.
    Musi zawierać rubryki wymagane przepisami i tyle.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)