  • 1. Data: 2006-08-26 16:01:44
    Temat: egzekucja komornicza - prosze o pomoc
    Od: "Czorsztyn" <c...@c...com>

    Witam,
    dostałem wezwanie do zajęcia wynagrodzenia pracownika i w treści otrzymanego
    pisma jest punkt którego nie rozumiem:
    cytuję: "Do każdej wpłaconej komornikowi kwoty należy doliczyć koszty
    przekazu wg aktualnie obowiązującej taryfy"
    O co tu chodzi ?

    I druga sprawa - jak mam rozliczyć i kogo mam obciążyć kosztami przelewu
    tego zajęcia na konto komornika?

    Pozdrawiam i proszę o pilną odpowiedź - znawców tematu

  • 2. Data: 2006-08-27 17:40:30
    Temat: Re: egzekucja komornicza - prosze o pomoc
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

> [...]
    > cytuję: "Do każdej wpłaconej komornikowi kwoty należy doliczyć koszty
    > przekazu wg aktualnie obowiązującej taryfy"

    Jak ja kiedys mialem cos takiego to gosci dopisywał np. 2 zł na koszty
    przekazu. To były jego koszty, ktore komornik ponosił w zwiazku z przelewem.

    > I druga sprawa - jak mam rozliczyć i kogo mam obciążyć kosztami przelewu
    > tego zajęcia na konto komornika?

    Jesli chodzi Ci o powiekszony koszt obciazenia o koszt przelewu, to obciaż
    nim pracownika z ktorego komornik sciąga

  • 3. Data: 2006-08-28 13:15:22
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > Jak ja kiedys mialem cos takiego to gosci dopisywał np. 2 zł na koszty
    > przekazu. To były jego koszty, ktore komornik ponosił w zwiazku z
    przelewem.

    To ja mam pytanie po co komornik jak przeprowadza egzekucję bierze już swoją
    dolę. Czy to przypadkiem nie ma iść na koszty.

    BTW - jest ciąg dalszy mojej sprawy. Właśnie dotarłam do momentu, kiedy
    komornik oddaje mi pieniądze, które wcześniej - niesłusznie jak się
    okazało - zajął. Dla ciekawostki: nie wysłał ich na konto, z którego
    wcześniej je zgarnął, nie wysłał też na adres, przez który szła wcześniejsza
    nasza korespondencja. Wysłał w miejsce, w którym nie mieszkam, ale mam stały
    meldunek. Kasy nie zdążyłam odebrać, tylko kobieta z poczty powiedziała mi,
    że to było od komornika. Ugrhhh.
    A.