  • 21. Data: 2002-03-30 17:12:07
    Temat: Re: End of Topic: Zwolnienia z pracy
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Następny dupek z wlasnym gownianym interesem...,
    Cała zgraja takich cwaniaków na tej grupie, z wlasnymi smiecianymi , nie
    rzadko lewymi interesami

  • 22. Data: 2002-03-30 17:34:44
    Temat: Re: Zwolnienia z pracy
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Budowac polske...
    > Spierdalaj! Śmieciu, pomiocie niemiecki
    > wspomnisz moje slowo.

    Nie wiem czyś naćpany, pijany czy pojebany?
    Czy tobie potrzebny psychiatra czy wpierdol?

  • 23. Data: 2002-03-30 17:36:17
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Następny dupek z wlasnym gownianym interesem...,
    > Cała zgraja takich cwaniaków na tej grupie, z wlasnymi smiecianymi , nie
    > rzadko lewymi interesami

    I jeden Richard , prawie jak Janosik czy Robin Hood ????
    Nieeeeeee.....!!!!!!!!!
    Richard to kompletne zero, którego wspominać nie warto:-(

  • 24. Data: 2002-03-30 17:52:05
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Inkogut czy jak ci tam, przepraszam ze tak cie zdenerwowalem,

    chyba uderzylem w sam srodek...

  • 25. Data: 2002-03-30 18:57:02
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 Mar 2002, Marek Grzywa wrote:

    >+ Inkoguto, Gotfryd i P.T.Inni! Olejcie tę dyskusję!!!

    -:)
    Owszem, widać że "do sciany"... :(
    Tyle że jeśli Richard "olewa" rzeczowe argumenty, rzuca
    oskarżeniami o "lewe interesy" itp. - to przynajmniej ma
    na piśmie (googlem da się za parę lat wyciągnąc :>) co
    kto i kiedy uważał. Cóż...

    >+ Świątecznie pozdrawiam

    Wzajemnie - Gotfryd

  • 26. Data: 2002-03-30 19:48:40
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Inkogut czy jak ci tam, przepraszam ze tak cie zdenerwowalem,
    > chyba uderzylem w sam srodek...

    Trafiłeś w środek ????????????
    Nie!
    Ty mnie znudziłeś
    Twoja wulgarność mnie nie rusza.
    Znam biegle ten kwiecisty polski język i spływa to po mnie.
    A poglądy masz pospolite. Nie jesteś oryginalny.

    Odpoczywaj świątecznie. We wtorek znowu do roboty....

  • 27. Data: 2002-03-31 12:06:33
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Jakie wy macie argumenty?
    Ty unikogut czy jak ci tam?
    Nerwowy z ciebie facio...

    PS
    Fajną masz ksywe!

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

  • 28. Data: 2002-03-31 12:29:48
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Jakie wy macie argumenty?
    > Ty unikogut czy jak ci tam?
    > Nerwowy z ciebie facio...

    Jeszcze nie skończyłeś ???????
    Nie mamy żadnych argumentów, żeby przekonać ścianę do swoich racji.
    Rób jak chcesz.
    I płacz po kątach, że świat jest zły i niedobry i Ciebie nie docenia.
    Skoro nie umiesz postępować tak by służyć sobie, swojej najbliższej rodzinie
    i ludziom z którymi na co dzień się kontaktujesz to miotaj się i szukaj
    takich jak ty, którzy dadzą się wykorzystać i ciebie wykorzystają.
    Zestarzejesz się i zdechniesz w zgryzocie

  • 29. Data: 2002-03-31 15:04:34
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Naprawde nerwowy...

    Chyba od tego że akcyze zwiekszyli i biznes nie bedzie tak szedl jak kiedys,
    kiedy to starymi gratami mogles naszpikowac "biednych, glupich polaczkow"
    jak ty to nazywasz

    Jebana poniemiecka gnido...

    Cześć unikogucie, czy jak ci tam!

    Zebyś pamiętał co sądzi o tobie przypadkowo poznany kolega.
    Widze że nasza konwersacja tak cię zdenerwowala ,że mam pewnośc że będziesz
    dlugo pamiętal te mrówki jakie chodzily ci po twoim smierdzącym dupsku kiedy
    czytales grupe

    Akle tak to już jest..
    PRAWDA W OCZY KOLE...

    ŚMIERDZĄCA PONIEMIECKA GNIDO...

    Żegnaj,

    szkoda że nie mozemy się bliżej poznac,...

    chętnie zobaczyłbym buraka na twojej ... buraczanej twarzy...

    Pewnie , masz wąsiki, rude i jestes chudy, od ciąglego walenia konia....
    HEHE

    A!!!

    i łysiejący....

    Cześć!

  • 30. Data: 2002-03-31 16:20:05
    Temat: Re: eeeeeeeee kurwa odpowie ktos?
    Od: Kiciek <m...@d...pl>

    Uzytkownik king of snake <a...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci <a82u7r$erp$1@news.tpi.pl>

    >Uszanowanie dostalem pit 11 z urzedu pracy . Zasilek byl moim jedynym
    >zrodlem dochodow w tym roku czy ktos wie jaki musze skladac pit?

    PLONK