  • 1. Data: 2010-03-03 16:41:33
    Temat: e-PIT-37
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    właśnie wypełniłem formularz e-PIT37 + PIT/O [ Wypełniałem w programie
    Adobe Acrobat Reader 9.3 ] plik pdf był ze strony Ministerstwa Finansów
    , wszystko zostało wypełnione i sprawdzone i chcę to wysłać do swojego
    US. proszę i poradę co i jak trza zrobić [ wysyłka bez podpisu
    kwalifikowanego elektronicznego ], za poradę dzięki.

  • 2. Data: 2010-03-03 17:09:53
    Temat: Re: e-PIT-37
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał

> [...]
    > proszę i poradę co i jak trza zrobić [ wysyłka bez podpisu kwalifikowanego

    Skorzystaj z http://pit.dobry.pl/ - wypełnisz raz jeszcze z podpowiedziami
    czy wszystko ok, program Ci sam niektóre rzeczy policzy, jest też możliwość
    wysyłki - wszystko (w moim przypadku tak było) zajmie Ci dosłownie minutę
    (jak już będziesz miał wypełnionego PITa i nie będzie jakiś przeciążeń na
    ich serwerach)

    Pozdrawiam
    tp

  • 3. Data: 2010-03-03 17:15:09
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    już w Adobe wszystko jest zrobione i wyliczone, i pozostało tylko
    wysłać, tylko co i jak ??

  • 4. Data: 2010-03-03 17:25:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gupik wrote:
    > już w Adobe wszystko jest zrobione i wyliczone, i pozostało tylko
    > wysłać, tylko co i jak ??

    najszybciej bedzie chyba jednak nakleic znaczek na koperte.
    zajmie ci to zdecydowanie mniej czasu

  • 5. Data: 2010-03-03 21:14:57
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    http://www.e-deklaracje.gov.pl