  • 1. Data: 2005-01-07 13:17:11
    Temat: dziwna sprawa
    Od: "Dalon" <a...@o...pl>

    sprawa jest dosc nie typowa -postaram sie streszczac

    mam jeszcze 7 miesiecy umowy ubezpieczenia komunikaycjego na samochod w
    T.Ubezpieczeniowym, ktore nie bardzo mi sie podoba i chce z niego uciekac co
    sil :/

    AC i NW to nie problem -moge rozwiazac umowe ...
    problemem jest OC bo okres trwania umowy jest gwarantowany ustawa :/ i albo
    wygasnie sama, albo

    no wlasnie -tu dochodzimy do sedna:

    samochod zostanie przekazany aktem darowizny np na syna, do TU bedzie
    swistek o zbyciu pojazdu i bedzie mozna rozwiazac umowe OC -nastepnie
    samochod znow wrocil by w ten sam sposob do mnie :) i wszystko w terminowych
    30 dniach :P

    ja wiem ze troche to przekabinowane,ale sytuacja jest dosc powazna i cos
    musze wymyslic

    stad moje pytanie -ile by mnie wyniosl taki manewr?
    co o tym ogolnie sadzicie? -to ze powinienem sie leczyc to wiem ;)

    PS warosc pojazdu to jakies 26 000 zl

  • 2. Data: 2005-01-07 13:35:36
    Temat: Re: dziwna sprawa
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Dalon" <a...@o...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    co
    > sil :/
    >
    > AC i NW to nie problem -moge rozwiazac umowe ...

    Niewielkim - podobanie się TU nie ma wielkiego znaczenia przy OC.
    IMO przeczekać z samym OC do końca umowy.

> [...]
    > swistek o zbyciu pojazdu i bedzie mozna rozwiazac umowe OC -nastepnie
    > samochod znow wrocil by w ten sam sposob do mnie :) i wszystko w

    Rozumiem że bez przerejestrowania?
    A w TU nie będą chcieli stempelka wydziału komunikacji o wyrejestrowaniu na
    akcie darowizny?

    > ja wiem ze troche to przekabinowane,ale sytuacja jest dosc powazna i cos
    > musze wymyslic
    >
    > stad moje pytanie -ile by mnie wyniosl taki manewr?

    Pojedyncza rejestracja to jakieś 150 zł, razy dwa to prawie 300.
    To OC za 7 miesięcy jest więcej warte?
    A tym bardziej upór ze zmianą TU właśnie dla OC?

    > co o tym ogolnie sadzicie? -to ze powinienem sie leczyc to wiem ;)

    Powinieneś, zdecydowanie. :-)

  • 3. Data: 2005-01-07 14:30:49
    Od: "Dalon" <a...@N...NIC.NIC.op.pl>

    > Pojedyncza rejestracja to jakieś 150 zł, razy dwa to prawie 300.
    > To OC za 7 miesięcy jest więcej warte?
    > A tym bardziej upór ze zmianą TU właśnie dla OC?

    TU zyczy sobie tylko przeslanie dokumentu kupna sprzedazy/darowizny i
    pozniej "nowy" wlasciciel ma 30 dni na odrzucenie ubezpieczenia i zostaje
    zerwana umowa a roznica wyplacona staremu wlascicielowi -czyli wychodzi na
    umowe darowizny -tylko jaki jest od niej podatek?? ..zakladajac ze za chwile
    auto trafia w ten sam sposob spowrotem jesli to robi jakas roznice przy
    wysokosci podatku itp

    albo moze jeszcze jedno - symulowana darowizna tylko dla TU ?? :>

    aha i nr do jakies dobrego lekarza z wielkopolski :))

    PS tak naprawde to zalezy mi na tym by te kilkaset zl zostalo w kieszeni

    Pozdrawiam.