  • 11. Data: 2003-05-26 17:49:03
    Temat: Re: dziennik
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Oświadczenie podatnika nie wystarczy ?

    Karol

  • 12. Data: 2003-05-27 17:52:31
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Karol wrote:

    > Oświadczenie podatnika nie wystarczy ?

    Wiecie co jest najgorsze?? To, że odruchowo zakwestionowałem NORMALNE I
    LOGICZNE podejście Karola do problemu.
    Ludzie - my się nie do Ue nadajemy tylko do sanatorium. Takiego
    spokojnego, cichego, z kulturalną obsługą i miękkimi ścianami.
    Dzięki Wam o Rządzący.
    O obyście................................
    .

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 13. Data: 2003-05-28 05:38:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik maup napisał:

    > Wiecie co jest najgorsze?? To, że odruchowo zakwestionowałem NORMALNE I
    > LOGICZNE podejście Karola do problemu.

    Wychodzisz z założenia że US działa normalnie i logicznie?
    I jeszcze może że nie traktuje każdego kontrolowanego jak potencjalnego
    oszusta podatkowego który musi UDOWDNIĆ że nim nie jest?
    I wydaje Ci sie nieprawdopodobne że US sprawdza rejestry pocztowe żeby
    udowodnić że dana faktura nie mogła przyjśc w tym miesiącu a dopiero w
    nastepnym?
    I że same ustawy nie sa skonstruowane tak że "podatnik musi udowodnic
    zaistnienie zdarzenia z którego wyciąga korzyści" a odliczenie kosztów i
    VATu to korzyść?

    Normalne i logiczne podejście do problemu może Ci przysporzyć wiele
    kłopotów. Nigdy nie zapominaj że jestes zwierzyną, a ta nie ma praw...

    MAddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2003-06-02 17:39:13
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Maddy wrote:
    > Użytkownik maup napisał:

    > Wychodzisz z założenia że US działa normalnie i logicznie?
    [---]
    > Normalne i logiczne podejście do problemu może Ci przysporzyć wiele
    > kłopotów. Nigdy nie zapominaj że jestes zwierzyną, a ta nie ma praw...

    Kochana Maddalenko, czytaj co piszę. Wiem, co wyprawia nasz aparat a
    przeraża mnie to, że egzotycznym wydaje mi się zdrowe i normalne (w
    normalnych państwach) patrzenie na sprawę Karola.
    My już po prostu mamy pierdolca. Tyle.