  • 11. Data: 2004-08-02 11:21:38
    Temat: Re: dwa pytania...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Aug 2004, CzeslawEm. wrote:

    >+ In article <cel10a$20h9$1@news2.ipartners.pl>, PK wrote:
    >+ > idzie w setki, a cena w złotówki, to pisać każdą pozycję, czy np.
    >+ > podsumowanie dnia w podziale na sprzedany towar/ tu napoje?
    >+
    >+ Mam wrazenie ze po to wymyslono kasy fiskalne zeby nie wydawac faktury
    >+ na kazde pudelko zapalek czy pinesek.

    ...no a dla takich co uchylają się od kasy fiskalnej jak mogą - strukturę zakupów ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 12. Data: 2004-08-02 12:53:51
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek podpisujący się Boguslaw Szostak napisał:
    > Posrednio...
    > Ma byc taki, zeby w nim bylo eszystko cotrzeba..
    > Poprostu nirmalny rejestr sprzedazy VAT w ktorym jest kolumna
    > "sprzedaz bezrachunkowa brutto"...
    > Na koniec miesiaca trzeba to przeliczyc na netto + VAT
    > "wg instrukcji" wg struktury ZAKUPOW..

    Dzięki bardzo.
    P.

  • 13. Data: 2004-08-02 13:00:13
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek podpisujący się CzeslawEm. napisał:
    > Mam wrazenie ze po to wymyslono kasy fiskalne zeby nie wydawac faktury
    > na kazde pudelko zapalek czy pinesek.

    a ja mam wrażenie, że nie po to wymyślono górne limity sprzedaży bez
    konieczności posiadania takowej, żeby rozpoczynający działalność oprócz
    normalnych kosztów (zusy, zaświadczenia i inne pierdoły) musiał jeszcze być
    dobijany kosztem kasy fiskalnej, zanim osiągnie jakikolwiek przychód, o
    dochodzie nie wspominając :P
    P.