  • 11. Data: 2002-11-08 10:49:00
    Temat: Odp: duplikat
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    > A jaki to ma związek z zapłatą?

    .....taki, ze jak zaplaciles to u uslugodawcy(operatora telefonii) powstal
    obowiazek podatkowy i vat, ktory wykarzesz jako naliczony operator wykaze
    jako nalezny - na logike wszystko gra - ale z przepisami nie bardzo. i to
    jest przyklad, ze w przynajmniej niektorych USach ktos logicznie mysli.

    krys

  • 12. Data: 2002-11-08 11:55:21
    Temat: Re: duplikat
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    i to
    > jest przyklad, ze w przynajmniej niektorych USach ktos logicznie

    A jak nie zapłaciłem (a i tak odliczam), to co?
    Obowiązek u nich nie powstał?

    CEZ

  • 13. Data: 2002-11-08 12:39:53
    Temat: Re: Odp: duplikat
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 8 Nov 2002 11:49:00 +0100, "Krys"
    <g...@p...onnet.pl> zakodował:

    >.....taki, ze jak zaplaciles to u uslugodawcy(operatora telefonii) powstal
    >obowiazek podatkowy i vat,

    Poczytaj jeszcze raz te przepisy. Ważny jest TERMIN płatności z
    faktury, a nie data czy też zaistnienie samej zapłaty.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 14. Data: 2002-11-08 13:23:24
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Pozwolicie że wtrace sie do dyskusji .Myśle że osoba pytająca powinna
    odliczyć Vat z duplikatu faktury ale nie w miesiącu otrzymania tylko za
    miesiąc w którym nabył prawo do odliczenie robiąc deklarcje korygująca
    .Dupliat można odliczyć w m-c otrzyamnia ale nie wypadku szczególego terminu
    odliczenia ( energia telefony) tak ostanio interpetowali Gorzowskich .Żeby
    dokonać tej korekty musi być faktura zapłacona ( Art.19) ustawy vat.
    Przepraszam że nie odnoszę sie do konkretnej odpowiedzi ale się troche
    pogubiłam .
    Jolka