  • 1. Data: 2010-04-18 14:49:56
    Temat: dowod zakupu z poczty
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam!
    Czy otrzymujac dowod zakupu z poczty polskiej -nie fakture, takie cos co
    wyglada jak ich faktura ale bez stawek vat
    i bez danych kupujacego - moge to zaksiegowac w ksiedze jak fakture ?
    Czy brak moich danych dyskwalifikuje ten dowod ?

    pozdrawiam
    ps.
    sprawa dotyczy znaczkow pocztowych i kopert kupowanych w celu wysylki faktur
    klientom

  • 2. Data: 2010-04-18 19:01:59
    Temat: Re: dowod zakupu z poczty
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-04-18 16:49, wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > ps.
    > sprawa dotyczy znaczkow pocztowych i kopert kupowanych w celu wysylki faktur

    A czemu nie poprosiłeś o fakturę na poczcie?

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 3. Data: 2010-04-18 19:07:33
    Od: Agutka <n...@o...polska>

    W dniu 18.04.2010 16:49, wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > ps.
    > sprawa dotyczy znaczkow pocztowych i kopert kupowanych w celu wysylki faktur

    Możesz takie potwierdzenie zaksięgować np na podstawie dowodu wewnętrznego.

    Agata

  • 4. Data: 2010-04-18 19:12:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Paweł Muszyński pisze:

    > A czemu nie poprosiłeś o fakturę na poczcie?

    A jakie to ma znaczenie?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-04-18 19:26:44
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:hqfkv9$1jj$1@inews.gazeta.pl...

    > A czemu nie poprosiłeś o fakturę na poczcie?

    bo stawka zerowa i czasu szkoda .

  • 6. Data: 2010-04-19 06:39:53
    Od: Basia <b...@g...com>

    On 18 Kwi, 21:26, "wspolna-flaszka.pl"
    > Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    > wiadomościnews:hqfkv9$1jj$1@inews.gazeta.pl...

    > bo stawka zerowa i czasu szkoda .- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    raczej zwolnione z VAT a nie 0

  • 7. Data: 2010-04-19 06:40:11
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 21:07:33 +0200, Agutka napisał(a):

> [...]

    To wbrew pozorom jest paragon (nie paragon fiskalny)

    > Możesz takie potwierdzenie zaksięgować np na podstawie dowodu
    > wewnętrznego.

    Jeśli zakup dotyczył "zakupu w jednostkach handlu detalicznego
    materiałów, środków czystości i bhp oraz materiałów biurowych". Znaczki
    pocztowe - mam wątpliwości. W rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie
    prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów jest szczegółowo
    opisane jak to zrobić. Oczywiście zakładam, że pytanie dotyczy KPiR a nie
    np spółki płacącej CIT.

  • 8. Data: 2010-04-21 23:33:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Apr 2010, jureq wrote:

    > To wbrew pozorom jest paragon (nie paragon fiskalny)

    Dla porządku można jeszcze paragrafem "postraszyć", trzynastym :)
    (par.13..4)

    pzdr, Gotfryd