  • 1. Data: 2005-09-18 16:44:51
    Temat: dot. deklaracji VAT
    Od: "Olka T." <k...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie czy na deklaracji VAT-7 w pozycji 43 "wartość netto od nabycia
    towarów i usług pozostałych" powinno się ujmować wartość (netto?) z fv
    dotyczącej zakupu paliwa do samochodu osobowego (w kpir jest brutto w
    koszty, a vatu nie odliczam), czy tylko sam vat nieodliczony wpisuję w
    poz.57 (informacje dodtkowe)?
    Dziekuje za pomoc.

    ola t.

  • 2. Data: 2005-09-19 05:13:42
    Temat: Re: dot. deklaracji VAT
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2005 18:44:51 +0200, Olka T. napisał(a):

> [...]
    > dotyczącej zakupu paliwa do samochodu osobowego (w kpir jest brutto w
    > koszty, a vatu nie odliczam), czy tylko sam vat nieodliczony wpisuję w

    Przecież wyraźnie pisze : "Kwota podatku naliczonego ..." więc wpisujesz
    kwotę Vat-u

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-09-19 17:28:01
    Od: "Olka T." <k...@w...pl>

    chyba sie nie zrozumielismy... nie o to pytalam..