  • 1. Data: 2006-02-22 20:08:39
    Temat: dofinansowanie
    Od: "D.P." <d...@o...pl>

    Czy ktoś wie może o czymś takim w Polsce jak dofinansowanie dla osób
    bezrobotnych które chcą rozpocząć działalność gospodarczą ?. Ostatnio ktoś
    mi powiedział że coś takiego jest nie zna szczegółow może wy coś wiecie ?

    Daniel

  • 2. Data: 2006-02-22 23:16:37
    Temat: Re: dofinansowanie
    Od: "wojjan" <w...@a...pl>

    D.P. wrote:
> [...]
    > bezrobotnych które chcą rozpocząć działalność gospodarczą ?. Ostatnio
    > ktoś mi powiedział że coś takiego jest nie zna szczegółow może wy coś

    Najprościej udać się do PUP-u i dowiedzieć jakie są warunki otrzymania i
    starać się o dotację no i dostać (tak jak ja).
    Lub poszukać o dotacjach w google.
    --
    Z pozdrowieniami i uśmiechami...
    wojjan

  • 3. Data: 2006-02-23 13:51:18
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    Sprawdz na stronie swojego UP, powinniens się dowiedzieć szczegółowych
    informacji albo po prostu się do nich przejdz.
    Z grubsza masz nakreślone tu
    http://www.1praca.gov.pl/index.php?id=9&tresc=954 ale w poszczególnych
    urzędach mogą być drobne różnice.

    --