  • 1. Data: 2005-04-23 19:41:11
    Temat: dochody z zagranicy
    Od: "iz" <i...@i...pl>

    Witam
    Uzyskałem dochody za granica w 2004 a w Polsce żadnych, czy musze złożyć pit
    w Polsce i opodatkować się według skali w Polsce jeszcze raz, w urzedzie mi
    właśnie tek powiedzieli, ale wiem, że ponoc sa jakieskonwencje i czy to nie
    jest podwójne opodatkowanie dochody uzyskałem w Anglii
    pozdrawiam
    iz

  • 2. Data: 2005-04-23 20:21:39
    Temat: Re: dochody z zagranicy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    iz wrote:
> [...]
    > właśnie tek powiedzieli, ale wiem, że ponoc sa jakieskonwencje i czy to nie
    > jest podwójne opodatkowanie dochody uzyskałem w Anglii
    poczytaj sobie grupę wstecz