  • 1. Data: 2005-12-14 15:29:00
    Temat: dochód zero zł w listopadzie
    Od: "Blady" <blady_blady[wytnij_tekst]@poczta.onet.pl>

    Czy jeśli firma nie uzyskała w listopadzie dochodu który by zwiększał
    zaliczkę na poczet podatku dochodowego to w grudniu płaci za listopad i
    grudzień zero złotych?
    Z matematyki wychodzi, że jeśli w grudniu płacimy podwójną stawkę za
    listopad a w listopadzie było zero to do zapłaty jest zero.
    Dobrze myślę czy US kierują się inną matematyką?

  • 2. Data: 2005-12-14 15:32:37
    Temat: Re: dochód zero zł w listopadzie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Blady wrote:

> [...]
    > listopad a w listopadzie było zero to do zapłaty jest zero.
    > Dobrze myślę czy US kierują się inną matematyką?

    Dobrze myślisz
    Dodam jeszcze, że jeśli od stycznia do października miałeś np dochód po
    5000 miesięcznie to masz szansę załapać sie na kontrolę

  • 3. Data: 2005-12-15 06:46:23
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Wed, 14 Dec 2005 16:32:37 +0100, jureq wrote:

    > Dobrze myślisz
    > Dodam jeszcze, że jeśli od stycznia do października miałeś np dochód po
    > 5000 miesięcznie to masz szansę załapać sie na kontrolę

    a kto sie na tym juz przejechal? Bo z tego co zauwazylem to b. duzo
    ludzi tak robi i jeszcze nie slyszalem zeby kogos kontrolowali...
    Wiecie cos na ten temat? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 4. Data: 2005-12-15 09:09:19
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Janusz napisał(a):

    > a kto sie na tym juz przejechal? Bo z tego co zauwazylem to b. duzo
    > ludzi tak robi i jeszcze nie slyszalem zeby kogos kontrolowali...
    > Wiecie cos na ten temat? :)

    Każdy prowadzący DG ma prawo tak prowadzić swe interesy,
    by nie omijając prawa płacić jak najmniej.

    Prawie każdy chce zmniejszyć "podwójną listopadową" zaliczkę..

    jeśli w podobny przypadek zdarzy się w połowie roku miła Pani z US
    przysyła pismo najkazujące spis towarów na koniec następnego miesiąca...

    w listopadzie jest to BEZSENSOWNE, bo i tak na koniec grudnia robisz spis...

    Więc miłe panie w US już się do tego przyzwyczaiły..

    Bogusław

  • 5. Data: 2005-12-15 09:31:54
    Od: "Blady" <blady_blady[wytnij_tekst]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spis...
    >
    > Więc miłe panie w US już się do tego przyzwyczaiły..

    Prowadząc działalność spodziewam się każdego miesiąca kontroli. Także jestem
    zwarty i gotowy i w grudniu, i w listopadzie :)
    Dochód w listopadzie i w grudniu był, z tym, że inwestycje poczynione na
    poczet prowadzonej działalności zjadły należny podatek :)

    Pozdrawiam
    Blady

  • 6. Data: 2005-12-15 15:01:53
    Od: "Blady" <blady_blady[wytnij_tekst]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Blady" <blady_blady[wytnij_tekst]@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dnrct3$u9b$1@amigo.idg.com.pl...
    > Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Prowadząc działalność spodziewam się każdego miesiąca kontroli. Także
    > jestem zwarty i gotowy i w grudniu, i w listopadzie :)

    hehehe... :))))
    właśnie dostałem telefon, że jest na poczcie do odebrania polecony z US :)
    ale numer! nawet tu mają swoich ludzi...

    blady

  • 7. Data: 2005-12-15 16:00:09
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > właśnie dostałem telefon, że jest na poczcie do odebrania polecony z US :)
    > ale numer! nawet tu mają swoich ludzi...
    > blady

    I co ciekawego otrzymałes??

  • 8. Data: 2005-12-16 06:05:02
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Thu, 15 Dec 2005 16:01:53 +0100, Blady wrote:

    > hehehe... :))))
    > właśnie dostałem telefon, że jest na poczcie do odebrania polecony z US :)
    > ale numer! nawet tu mają swoich ludzi...

    Juz teraz? :)
    To kiedy PITa skladales?
    i co Ci napisali?

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 9. Data: 2005-12-16 08:45:41
    Od: "Blady" <blady_blady[wytnij_tekst]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Juz teraz? :)
    > To kiedy PITa skladales?
    > i co Ci napisali?

    No dobra. Art 13 ust 155. Mam złożyć wyjaśnienie dlaczego w październiku mój
    dochód zmalał w stosunku do miesiąca poprzedniego i nie jest narastający.
    Poprostu dochód został zmniejszony przez korektę wystawioną przeze mnie. Ale
    pismo trzeba napisać.

    Pozdrawiam
    Blady

  • 10. Data: 2005-12-16 11:36:01
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>

    Dnia Fri, 16 Dec 2005 09:45:41 +0100, Blady napisał(a):

> [...]
    > Poprostu dochód został zmniejszony przez korektę wystawioną przeze mnie. Ale

    O! JEdnak źle czytałem grupę i ktoś ma identyczny problem :)
    Piszesz po prostu pismo z wyjasnieniami dlaczego masz mniejszy dochód?
    Bo mnie cos przebakiwali w urzedzie o składaniu korekt od miesiąca, w
    ktróym mi się przestało zgadzać... Też wystawiłem korektę, przychodów ni
    emiałem i mam dochód ujemny.

    --
    Daniel Wieszczycki