  • 1. Data: 2002-02-18 13:41:34
    Temat: dochód a pit5
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    Witam,
    cz muszę składać pit5 za styczeń kiedy osiągnąłem dochód poniżej 2700?? Czy
    ma to jakiś związek??

    Jacek

  • 2. Data: 2002-02-18 15:48:00
    Temat: Re: dochód a pit5
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Bayernfan napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witam,
    >cz muszę składać pit5 za styczeń kiedy osiągnąłem dochód poniżej 2700?? Czy
    >ma to jakiś związek??

    -----
    W roku 2001 tak było jak dochód wolny to nie składasz PIT-5 myśle że nic się
    w tym temacie nie zmieniło
    Jolka

  • 3. Data: 2002-02-19 07:05:40
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    -----
    > W roku 2001 tak było jak dochód wolny to nie składasz PIT-5 myśle że nic
    się
    > w tym temacie nie zmieniło
    > Jolka

    Może ktoś potwierdzić?

    Jacek

  • 4. Data: 2002-02-19 07:33:07
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    Oficjalnie potwierdzam - kwota wolna to 2727,16. Do momentu uzyskania
    takiego dochodu - nie składasz PIT-5.

  • 5. Data: 2002-02-19 07:36:34
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Pulsar napisał(a) w wiadomości: ...

    >Oficjalnie potwierdzam - kwota wolna to 2727,16. Do momentu uzyskania
    >takiego dochodu - nie składasz PIT-5.

    Też dziś to sprawdziłam i jak jest wolne od podatku to można nie składać
    PIT-5
    Jolka

  • 6. Data: 2002-02-19 08:47:14
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj Bayernfan,

    W Twoim liście datowanym 18 lutego 2002 (14:41:34) można przeczytać:

    B> Witam,
    B> cz muszę składać pit5 za styczeń kiedy osiągnąłem dochód poniżej 2700?? Czy
    B> ma to jakiś związek??

    Pierwszy PIT-5 składamy w momencie, kiedy wychodzi nam podatek do
    zapłaty. Jeśli podatku nie ma - PITa nie trzeba składać. Jak złożymy
    pierwszy - to trzeba już składać do listopada.

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 7. Data: 2002-02-19 09:19:26
    Od: "Bayernfan" <b...@g...pl>

    Użytkownik KaMeL <k...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@t...net.pl...
> [...]
    > zapłaty. Jeśli podatku nie ma - PITa nie trzeba składać. Jak złożymy
    > pierwszy - to trzeba już składać do listopada.

    Dzieki wszystkim!

    Jacek

  • 8. Data: 2002-02-19 10:37:40
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Pierwszy PIT-5 składamy w momencie, kiedy wychodzi nam podatek do
    > zapłaty. Jeśli podatku nie ma - PITa nie trzeba składać. Jak złożymy

    a nie jest czasem tak, ze obliczajac podatek do zaplaty mozna obnizyc
    go tylko o 1/12 kwoty 518 zl miesiecznie i trzeba to uwzglednic?

  • 9. Data: 2002-02-19 10:57:46
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    bromden napisał(a) w wiadomości: <3...@p...gazeta.pl>...

    >a nie jest czasem tak, ze obliczajac podatek do zaplaty mozna obnizyc
    >go tylko o 1/12 kwoty 518 zl miesiecznie i trzeba to uwzglednic?

    -------
    Art.27 PDOF określa że liczymy minus 518,16 a 1/12 to liczą płatnicy podatku
    od wynagrodzeń pracowników.
    Jolka

  • 10. Data: 2002-02-19 11:17:38
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "KaMeL" <k...@p...com> wrote in message
> [...]
    > zapłaty. Jeśli podatku nie ma - PITa nie trzeba składać. Jak złożymy
    > pierwszy - to trzeba już składać do listopada.

    Wg moich informacji nie.
    nawet, jesli nic nie wyjdzie do zaplaby a podstawa opodatkowania jest
    wieksza niz
    ... to zlozyc trzeba.

    Boguslaw