  • 1. Data: 2003-09-10 14:59:43
    Temat: dg a hotel
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Czy ostanio cos sie zmienilo z hotelem wlascicela firmy? juz kolejny US
    powiedzial, ze nie jest kosztem, ale ewentualnie moze byc zaksiegowany jako
    reprezentacja. Jaka kurcze reprezentacja? Jak tak dalej pojdzie to
    repreazentacja bedzie paliwo, taksowka, papier na oferty handlowe. Mozna
    tworzyc bez konca. Bede wdzieczny za wasze opinie.

  • 2. Data: 2003-09-10 17:51:30
    Temat: Re: dg a hotel
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Sep 2003, Adamski wrote:

    >+ Czy ostanio cos sie zmienilo z hotelem wlascicela firmy? juz kolejny US
    >+ powiedzial, ze nie jest kosztem,

    CO TAKIEGO ???
    Bo ja to wiem tylko że VATu się nie da odliczyć (bo "usługi
    turystyczne" są wyłączone z odliczeń).
    Możesz zeznać które to USy tak powiedziały ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 3. Data: 2003-09-10 20:31:22
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > CO TAKIEGO ???
    > Bo ja to wiem tylko że VATu się nie da odliczyć (bo "usługi
    > turystyczne" są wyłączone z odliczeń).
    > Możesz zeznać które to USy tak powiedziały ?

    Ktory to nie ma znaczenia.
    Znaczenie ma "jak to powiedziały" :-)

    Pozdrawiam,
    Karol