  • 1. Data: 2004-08-18 10:53:38
    Temat: deklaracje podatkowe - proszę o pomoc
    Od: "joryk" <j...@w...pl>

    Założyliśmy nowe stowarzyszenie, które ma osobowosc prawna i NIP. Przyszedł
    pierwszy rachunek w lipcu (za noclegi).
    Dochodów żadnych nie ma, jeśli nie liczyć wpłaty do banku 300 zł od sponsora
    (ale nie wystawiliśmy mu zadnego dokumentu).
    Niestety tak się złozyło, że osoba, któr się podjęła się księgowości jest
    na wczasach.
    Rozumiem, że deklaracja na podatek dochodowy i vat za lipiec ma być
    wypełniona do 20 sierpnia ?

    proszę mi podpowiedzieć ...bo zaczyna się robić nerwowo :-)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-18 11:13:08
    Temat: Re: deklaracje podatkowe - proszę o pomoc
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Użytkownik "joryk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na wczasach.
    > Rozumiem, że deklaracja na podatek dochodowy i vat za lipiec ma być

    podatek doch. do 20 sierpnia, a VAT do 25 sierpnia

    pozdrawiam
    monika