  • 1. Data: 2007-01-22 19:15:53
    Temat: darowizna dzialki, kilka pytan
    Od: "Skull" <s...@o...pl>

    Witam,
    Ile zaplace (podatek,notariusz Sad) przy darowiznie dzialki budowlanej o
    wielkosci 820ar wartosc ok. 450tys.
    Darczynca to moj tata.
    Na jakiej zasadzie notariusz okresla wartosc dzialki?
    Czy smialo mam mu podac rynkowa cene czy sobie moge podac np.100tys.?
    Dzialka jest w innym rejonie Polski niz aktualnie zamieszkuje.

    Z gory dziekuje:)

    pzdr.
    Bartek

  • 2. Data: 2007-01-22 19:29:33
    Temat: Re: darowizna dzialki, kilka pytan
    Od: "Skull" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Skull" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy smialo mam mu podac rynkowa cene czy sobie moge podac np.100tys.?
    > Dzialka jest w innym rejonie Polski niz aktualnie zamieszkuje.

    Wkradla sie mala pomylka:(
    Nie 820ar tylko 820 m kw.:)
    Przepraszam
    Bartek