  • 11. Data: 2007-06-06 01:41:02
    Temat: Re: czy moge wpisac w koszty caly koszt wynajmu mieszkania?
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Kriss napisał(a):

    > Przychody z miasta B - masz ? Klientów w mieście B - masz ? Jeśli masz to nie
    > widzę problemu.

    Dokładnie tak jest. Nie jest potrzebne mi mieszkanie "na biuro" czy
    miejsce spotkań z klientami. Sama czynność moze byc i wyonywana w
    miejscu rejestracji firmy - z tym ze wymagane są spotkania i rozmowy w
    mieście "B"

> [...]
    > miastem - siedzibą firmy ? Sam sobie delegacji nie wypiszesz ale koszty
    > wyjazdów służbowych w tym zakwaterowania masz prawo rozliczać na takich samych
    > zasadach jak pracownik.Oczywiście warunkiem podstawowym jest wykazanie związku
    > ponoszonego wydatku z osiąganym przychodem .Znam wiele firm , które wynajmują
    > mieszkania na cele mieszkalne dla pracowników w miastach gdzie mają oddziały
    > czy klientów - wychodzi taniej niż hotel i w przypadku oddelegowania w żadnym
    > przypadku nie stanowi nieodpłatnego świadczenia i może być KUP w całości.

    Jak dla mnie jest to logiczne - ale czy podczas kontroli nie wywalą tego
    z kosztów? Jak czytam to co inni napisali to się zastanawiam czy na
    pewno warto wpuszczać te 1500 w koszty.
    Pozdrawiam i dzieki za odpowiedź

    Rafal