  • 1. Data: 2003-04-11 11:29:04
    Temat: czy moge odliczyc?
    Od: "Clio" <c...@p...onet.pl>

    Witajcie,
    czy moge odliczyc od podatku (w ramach ulgi remontowej) zabudowe kuchenna?
    Trwale umiejscowiona i dostosowana do wnetrza. Pani w US powiedziala mi, ze
    nie moge nawet blatu, tylko zlew, kuchenke i szafki pod nimi. Ale to chore,
    ja mam wszystko w zabudowie, tego sie nie da wyodrebnic. Mam na fakturze:
    zlew, armature, zestaw kuchenny+montaz, czy takie rachunek moze byc? Kwota
    jest dosc wysoka, ale kto powiedzial, ze za zlew i szafke pod nim nie moge
    zaplacic 12 tys.?
    Jak myslicie, wpisac ten wydatek, czy raczej nie?
    Bardzo prosze o pomoc:)
    Pozdrawiam
    Iza

  • 2. Data: 2003-04-11 14:21:20
    Temat: Re: czy moge odliczyc?
    Od: "Ewa" <e...@a...waw.pl>

    Ja bym nie odliczała zabudowy, tym bardziej że jest już podobno wyrok NSA w
    tej sprawie. Odliczeniu podlegają trwałe zabudowy wnęk, pawlaczy itp.
    Jest to opisane szczegółowo w rozporządzeniu mówiącym co możemy odliczyć w
    uldze remontowej. jest to głupie i kzrywdzace dla podatnika, ale cóż nie
    tylko to ....
    Ewa