  • 11. Data: 2002-10-17 07:49:32
    Temat: Re: czekam na nadplate...
    Od: "`bogna" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:16102002.6163DBBF@budzik61.poznan.pl...

    > tak się zastanawiam i przycho dzi mi kilka rzeycz do głowy - skoro wołali
    > cię żebyś potwierdziła NIP - możliwe jest że podałaś go błędnie.

    NIP byl jak najbardziej dobrze wypelniony.

    > P.S. Co to za US w Poznaniu???

    US Nowe Miasto na Warszawskiej....

  • 12. Data: 2002-10-17 23:18:36
    Temat: Re[2]: czekam na nadplate...
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 17 października 2002 o godzinie (09:49:32) napisano:

    b> Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci
    b> news:16102002.6163DBBF@budzik61.poznan.pl...

    b> NIP byl jak najbardziej dobrze wypelniony.

    A kiedy go zlozylas?

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 13. Data: 2002-10-18 20:43:34
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > NIP byl jak najbardziej dobrze wypelniony.

    > US Nowe Miasto na Warszawskiej....

    No to hulaj do nich z pisemkiem i informuj o postępach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516