  • 1. Data: 2003-05-03 12:20:43
    Temat: co teraz?
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Zeznanie roczne złożyłam w marcu, nie dołączyłam do PIT-37, formularza NIP-3
    z numerem konta, bo chciałam odebrać pieniązki przez pocztę. Teraz sie
    dowiedziałam ile bede musiała za ten przekaz na poczcie zapłacić (około
    200zł) jak dostane zwrot i mnie poprostu cos strzela (bo to rozbój w biały
    dzień). Czy jest jeszcze jakas możliwośc by zwrot podatku nastapił inną
    drogą niż poczta?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-05-09 08:31:49
    Temat: Re: co teraz?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze n...@o...pl:

> [...]
    > (bo to rozbój w biały dzień). Czy jest jeszcze jakas możliwośc by
    > zwrot podatku nastapił inną drogą niż poczta?

    Pędz do US, wypisz NIP-3 lub NIP-1 (nie napisałaś czy prowadzisz DG,
    chociaż ten PIT-37...) i poproś aby (najlepiej przy tobie ) wprowadzono
    konto od razu do bazy. Jeżeli jeszcze nie wysłali pieniędzy pocztą, to
    dostaniesz na konto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Bird Johnson