  • 11. Data: 2011-04-20 20:13:16
    Temat: Re: [ciut ntg] zus, członek rodziny, DG
    Od: Sławek <a...@w...pl>

    W dniu 20.04.2011 19:08, Marzena pisze:

    > Mam nadzieję, że dostrzegłeś ironię w moim poście? :)

    No tak, ironia.
    Teraz dostrzegam :)

    Sławek

  • 12. Data: 2011-04-26 12:14:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Apr 2011, Maddy wrote:

    > Tak w ogole to NFZ (a właściwie już kasy chorych) miał mieć aktualną bazę
    > ubezpiecznych a NZOZy możliwość sprawdzania online czy pacjent jest w bazie.
    > Takie było piękne założenia reformy. Jedno z wielu.
    >
    > Co z tego wyszło - każdy widzi na co dzień.

    Sądząc z Twojego opisu - powinnaś okazywać dowod wpłaty.
    No to śląska kasa posunęła raz czasu (nim sprawy "politycznie" nie
    uwalili) technologicznie sprawę do przodu, do etapu karty kredytowej
    łupanej ;) (mimo że z chipem w środku).
    Tak to mniej więcej działa (ale działa, obywa się bez papierków,
    a o "zaświadczenia" upominają się tylko ze względu na ubezpieczenie
    chorobowe - *nie* ze względu na zdrowotne).

    pzdr, Gotfryd