  • 1. Data: 2003-05-19 18:52:29
    Temat: cena sprzedazy a cena zakupu
    Od: "CaThy" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie: czy moge sprzedawac towar po takiej samej cenie po jakiej
    kupilam?
    Czy czasami nie ma jakis przepisow mowiacych ze cena sprzedazy powinna byc
    wyzsza o conajmniej 0,01 zł.od ceny zakupu?

    Bardzo prosze o odpowiedz i z gory dziekuje

    CaThy

  • 2. Data: 2003-05-19 22:55:32
    Temat: Re: cena sprzedazy a cena zakupu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 May 2003, CaThy wrote:

> [...]
    >+ Czy czasami nie ma jakis przepisow mowiacych ze cena sprzedazy powinna byc
    >+ wyzsza o conajmniej 0,01 zł.od ceny zakupu?

    "za mało danych".
    Proponuję googlem (groups.google.com, wybrać "zaawansowane") przejrzeć
    grupę "podatki" na hasła "refaktura", "wyjście z mody", "przecena".
    Acha: i jeszcze "wróżka wróźki", koniecznie ;)

    pozdrowienia, Gotfryd