  • 1. Data: 2002-12-03 08:46:51
    Temat: bony do marketów
    Od: "Lukasz Kalinski" <l...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie: S.C. zakupila bony dla pracowników po 380 pln dla
    kazdego,
    bony zostaly kupione przed wejsciem w życie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji.

    Firma nie prowadzi ZFŚS. Czy to jest kosztem dla firmy?

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2002-12-03 23:22:13
    Temat: Re: bony do marketów
    Od: "oltom" <o...@p...onet.pl>

    Tak, jest to kosztem firmy. Jednak od wartości wydanych bonów należy
    odprowadzić podatek dochodowy (tak jak od wypłacanych wynagrodzeń) oraz
    składki ZUS za pracowników. Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji nie
    ma tu nic do rzeczy - zmiana wynika z nowelizacji ustawy o podatku
    dochodowym od osób fizycznych i obowiązuje już od 1 stycznia 2002 roku.

    Tomek