  • 1. Data: 2008-10-29 08:16:42
    Temat: biuro podrózy
    Od: "Madzia" <m...@g...pl>

    Witam.
    Chciałabym otworzyc biuro podróży aby sprzedawać oferty innych biur
    podróży - czyli posrednictwo. Czy należy posiadac licencję czy ewentualnie
    jakieś inne uprawnienia?
    magda

  • 2. Data: 2008-10-30 21:08:50
    Temat: Re: biuro podrózy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 29 Oct 2008 09:16:42 +0100, Madzia napisał(a):

> [...]
    > Chciałabym otworzyc biuro podróży aby sprzedawać oferty innych biur
    > podróży - czyli posrednictwo. Czy należy posiadac licencję czy ewentualnie

    w tym przypadku raczej nie...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ - galeria z Dni Transportu Publicznego 2008

  • 3. Data: 2008-11-01 22:31:50
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

> [...]

    > Chciałabym otworzyc biuro podróży aby sprzedawać oferty innych biur
    > podróży - czyli posrednictwo. Czy należy posiadac licencję czy ewentualnie

    USTAWA
    z dnia 29 sierpnia 1997 r.
    o usługach turystycznych1)
    (Tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268)

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ kolej Warszawa galeria wielotematyczna